Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:08:24 GMT

عیسی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۲۹۰۱

عیسی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول انتخاب شد

دزفول- ایرنا - 'امیر عیسی زاده ' با حکم استاندار خوزستان به سمت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول منصوب شد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تائید صدور حکم عیسی زاده به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان از سوی استاندار خوزستان گفت: غلامرضا شریعتی روز شنبه حکم سرپرستی فرمانداری دزفول را برای عیسی زاده صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدحسین پورکیانی افزود:وی پیش از این سمت معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول را بر عهده داشت.
پیش از این ارسلان جعفری شهنی برای مدت کوتاهی سرپرستی فرمانداری دزفول را عهده دار بود که 28 دیماه از این سمت استعفا داد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: به همت فرمانداری و شهرداری رباط کریم ۱۳ پروژه عمرانی در طول اسفند ماه ۱۴۰۲ در شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

امید احمدی در این خصوص اظهار کرد: این پروژه ها در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۲۱ میلیارد تومان در طول اسفند ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید. همچنین با افتتاح ۷ پروژه از این پروژه های عمرانی، شاهد کاهش چشمگیر نقاط حادثه خیز و ترافیک خواهیم بود.
وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین پروژه، افتتاح جاده شهدای ارتش است که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان توسط فرمانداری از محل ارزش افزوده برای رفاه حال مردم شهرستان رباط کریم انجام شد. این محور یکی از محورهای پر تردد برای پادگان های نظامی مستقر در منطقه ، روستاهای مجاور و عبور و مرور شهروندان به شهرستان شهریار و ملارد بود که با احداث ۲.۵ کیلومتر اولیه آن از تصادفات سنگینی که در این جاده رخ می‌داد جلوگیری شده و در فازهای بعدی با تعریف میدان و رمپ های آن به طور کامل افتتاح خواهدشد.
احمدی با اشاره به افتتاح روشنایی محور وهن آباد بیان کرد: محور وهن آباد یک جاده ترانزیتی و منشعب است که روزانه نزدیک به ۵۰۰۰ تردد در این محور اتفاق می‌افتد که یکی از محورهای حادثه خیز شهری به شمار می‌آید. تامین اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری انجام شد و به بهره برداری رسید.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان امید احمدی،فرماندار شهرستان رباط کریم از افتتاح پروژه جاده سپیدار با اعتبار ۱۰ میلیاردی که از معابر اصلی این منطقه محسوب می‌شود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اتفاقات خوبی در شهرستان رقم می‌خورد که خدمات رسانی به مردم را بهتر و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردشگران و عشایر نسبت به بارش های شدید پیش رو آگاه شوند
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • انتصاب سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک
  • دبیرکل موقت کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد
  • دبیر جدید کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد
  • حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک شد
  • «مقدس‌ زاده» سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان منصوب شد
  • تغییرات دقیقه ۹۰ در فرمانداری مهریز
  • سرپرست فرمانداری مهریز منصوب شد