Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: عدم وابستگی ایران در پیروزی انقلاب اسلامی به کشورهای غربی و … از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان ضمن تبریک ایام میارک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: انقلاب اسلامی بر پایه نظریه تمدنی اسلام و گذر از نظریات تمدنی غرب و شرق و حضور مردم در صحنه شکل گرفت و استبداد دو هزار و۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اسلام و قرآن با مدیریت و راهبری های بنیانگذار معمار کبیر انقلاب و فداکاری‌های مردم ایران توانست انقلابی را بدون وابستگی به شرق و غرب پایه‌گذاری کند، افزود: گسترش آرمان های انقلاب و محرومیت زدایی به عظمت ایران اسلامی کمک کرده و همه آحاد مردم باید در این زمینه بخصوص مسئولان تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دستاوردهای فرهنگی، معنوی، اقتصادی، علمی و سیاسی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در زمینه‌های مختلف به همراه داشته است که باید این دستاوردها در جامعه تبیین و از معرفی آنها به خصوص نسل جوان نباید غافل شد.

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه نباید خدمات انقلاب به بهانه ضعف ها نادیده گرفته شود، اظهارداشت: مسئولین باید در راستای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب که در بطن کار هستند از توسعه آب و برق در روستاها تا خودکفایی نظامی و انرژی هسته ای و پیشرفت های تکنولوژی و … غافل نشوند.

وی با بیان اینکه تمام ارکان نظام به طور مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم روی کار هستند، افزود: شکل حکومت و تمام ارکان نظام اسلامی ایران به طور مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم روی کار هستند که این خود رشد دهنده بوده و باید مسئولین هم با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا انقلاب در مسیر خود پایدار و پویا باشد.

امام جمعه شهرستان ماهنشان از مسئولین خواست با مردم به زبان ساده و نوع بیان ساده در ارتباط  باشند و  ظرفیت خود را برای خدمات رسانی بهتر به مردم به کار گیرند.

حجت الاسلام زاهدی پور با مقایسه ایران و شهرستان ماهنشان قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب، اظهارداشت: نسل امروز را باید با مستندات اشنا کرد برای قضاوت دراین مسیر بهترین روش مقایسه ۳۹سال قبل ایران با امکانات آن دوران نسبت به وضعیت کنونی در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی است .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی صبح امروز با حضور در هتل عباسی اصفهان، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید به عمل آورد.

گفتنی است؛ سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6098027

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است