Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارشاد استعدادی مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان همزمان با طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هم زمان با برپایی ششمین جشنواره مدرسه انقلاب از مسابقه بزرگ علمی با عنوان آینده سازان به صورت برخط خبر داد. 

استعدادی بیان کرد: این مسابقه به همت موسسه علمی آینده سازان وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مختص پایه‌های تحصیلی هشتم، نهم، دهم و یازدهم شاخه نظری برگزار می‌شود، وی با بر شمردن اهداف این مسابقه گفت: از جمله اهداف برگزاری این مسابقه، جمع بندی و مروردروس نیمسال اول و نیز کسب لذت رقابت با دوستان و آگاهی از جایگاه علمی خود در میان سایر دانش آموزان هم پایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ثبت نام این آزمون روز پنج شنبه ۱۲ بهمن به صورت آنلاین از طریق سایت امکان پذیر بوده و به صورت هماهنگ درروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه در ۳۲ استان، برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ همزمان با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نفرات برتر مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵مدرسۀ این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا عزتی، شامگاه پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برپایی اعتکاف علمی ویژۀ دانش‌آموزان لرستان، گفت: این برنامه در 15 مدرسۀ این استان در حال اجرا است.

او اضافه کرد: طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری لرستان در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینۀ از اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات عید نوروز است.

جذب 1000 معلم جدید در مدارس لرستان‌/ هیچ کلاسی بدون ‌معلم نخواهد بود

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: امکان قبولی در آزمون کنکور و سطح علمی دانش‌آموزان با شرکت در طرح اعتکاف علمی افزایش می‌یابد و این طرح زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری است.

عزتی بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای، رفاهی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برگزاری آزمون، مطالعه و رفع اشکال دروس در طرح اعتکاف علمی ارائه می‌شود.

او با تأکید به آمادگی برای شرکت در امتحانات پایان سال با طرح اعتکاف علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان در این طرح از فضای مناسب برای کلاس‌های تقویتی بهره‌‌مند می‌‌‌‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح اعتکاف علمی، گفت: ایام تعطیلات نوروز بستری مناسب برای برنامه‌ریزی درسی است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد