Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان یمنی موفق شدند در یک ماه گذشته، ۱۷۶ خودروی نظامی وابسته به نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به آن ها را منهدم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان«انصارالله» با کمک نیروهای ارتش یمن در یک ماه گذشته موفق شدند در جبهه های داخلی یمن و مناطق جنوبی کشور عربستان، 176 خودروی نظامی وابسته به نظامیان سعودی، اماراتی و شورشیان وابسته به آن ها را منهدم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام «المسیره نت»، خودروهای نظامی منهدم شده نظامیان سعودی، اماراتی و شورشیان وابسته به آن ها شامل نفربر، خودروی زرهی و … است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، صدها نظامیان سعودی، اماراتی و شورشی وابسته به آن ها در یک ماه گذشته توسط نیروهای یمنی در جبهه های مختلف داخل و خارج یمن، کشته و زخمی شده اند.




از محور جنوبی کشور عربستان خبر می رسد، عملیات رزمندگان انصارالله یمن در استان های«جیزان و نجران» علیه نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها افزایش یافته است.

فرماندهان میدانی انصارالله اعلام کردند: تک تیرندازان یمنی موفق شدند پنج تن از نظامیان رژیم سعودی را در جنوب عربستان به هلاکت برسانند.

نیروهای یمنی همچنین در این عملیات موفق شدند چند خودروی نظامی و تانک وابسته به رژیم سعودی را در جبهه های نجران و جیزان منهدم کنند.

بیش از پنج هزار نظامی رژیم سعودی در سه سال گذشته توسط رزمندگان انصارالله یمن کشته و زخمی شده اند.

انتهای پیام/المسیره نت

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله

شبکه الجزیره در گزارشی تصاویری از عملیات‌های شناسایی رزمندگان حزب‌الله در پایگاهها و مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی و هدف‌گیری دقیق اهداف را منتشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره در یک گزارش اختصاصی، گوشه‌ای از توان اطلاعاتی، شناسایی و عملیاتی حزب‌‌الله را به تصویر کشید.

رصد دقیق نظامیان صهیونیستی درون پایگاهها و شهرک‌ها از سوی رزمندگان حزب‌الله در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

الجزیره با بیان اینکه حزب‌الله از فناوری‌های بسیار دقیقی بهره می‌برد؛ گفت که حزب‌الله همچنین مواضع ارتش صهیونیستی را از طریق هوایی مورد رصد قرار داده و از آن‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده است.

این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه رزمندگان حزب‌الله توانسته‌اند تا بیخ گوش نظامیان ارتش اشغالگر نفوذ کرده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و فیلم‌برداری کنند.

شناسایی محل استقرار گنبد آهنین و پهپادهای «هرمس» نیز جزئی از عملیات شناسایی رزمندگان حزب‌الله است که در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • اینترنشنال، رسانه بی طرف یا رسانه مزدور؟ + فیلم
  • انهدام نفربر زرهی MT-LB روسی توسط آتش توپ ۲۵ میلی‌متری خودروی بردلی اوکراینی در حومه اوچرتینه (فیلم)
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند