Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح مترجمی زبان قرآن در دارالقرآن مرکزی منطقه 14 شهر تهران از سه‌شنبه، 17 بهمن‌ماه، ساعت 9:30 تا 11 برگزار می‌شود.
مترجمی کلام وحی همراه با تسلط بر معانی آیات، تسلط و احاطه بر قواعد کاربردی قرآن و تقویت ادبیات قرآنی، آموزش چهار روزه مربیگری ویژه فارغ‌التحصیلان طرح مترجمی زبان قرآن در تهران و مشهد و کسب عنوان مبلغ و معلم از جمله مزایایی این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرآن‌آموزان می‌توانند با گذراندن چند ترم و فراگیری هزار و 771 ریشه قرآنی همراه با 50 قاعده دستوری 77 هزار و 807 کلمه قرآنی را بیاموزند و مترجم کلام وحی شوند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 3- 77517211 تماس بگیرند. همچنین برای ثبت‌ نام می‌توانند به صورت حضوری به دارالقرآن مرکزی شهرداری در منطقه 14 واقع در خیابان پیروزی، روبروی متروی نیروی هوایی، خیابان مقداد، نرسیده به فلکه اول، نبش کودچه رنجبران مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن همه چیز ماست

حسینعلی شریف، موذن، استاد پیشکسوت قرآنی و مولف کتب مختلف آموزش قرآن کریم درباره اقدام صداوسیما در تولید برنامه‌های قرآنی امثال «محفل» گفت: همانطور که امام راحل فرموده بودند انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است، باید تمام شئونات زندگی‌مان با قرآن پیوند بخورد. 

شریف ادامه داد: واقعاً جای برنامه «محفل» در صداوسیما خالی بود. با هرکسی که در محافل قرآنی و حتی غیر قرآنی صحبت می‌کنم، می‌بینم از برنامه رضایت داشتند. آنقدر باید برنامه جذاب باشد، تا مخاطب بعد از دیدن آن گرایشش به قرآن بیشتر شود. 

استاد پیشکسوت قرآنی در پاسخ به هجمه‌های به راه افتاده از سوی دشمنان که می‌گویند قرآن ارتباطی با جامعه ایران ندارد، توضیح داد: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم؟ در گذشته تمام بزرگوارانمان کارشان را با قرآن آغاز می‌کردند و بعد به سایر اولویت‌هایشان می‌پرداختند. ما باید زندگی‌مان را با قرآن تطبیق دهیم. البته ساخت برنامه‌های قرآنی نیازمند حضور کارشناسان و متخصصان قرآنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • قرآن همه چیز ماست
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟