Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به اينکه پنجره نقل و انتقالاتي ما باز نشده به هيچ بازيکني اجازه خروج نخواهيم داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، تيم فوتبال پرسپوليس توانست با پيروزي برابر سپاهان فاصله‌اش با نزديک‌ترين تعقيب کننده خود را به 15 امتياز برساند و به نوعي به قهرماني در ليگ نزديک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين راستا برخي صحبت‌ها و کارهايي‌ که انجام مي‌شود، ممکن است براي پرسپوليس حاشيه ايجاد کند اما سرپرست اين باشگاه تاکيد مي‌کند که اجازه نمي‌دهد که اين موضوع براي پرسپوليس حاشيه ايجاد کند.
حميدرضا گرشاسبي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در مورد مسائل مختلف اين باشگاه مانند تمديد قرارداد بازيکنان، پيشنهاد دو بازيکن از ليگ کرواسي و ... صحبت‌هايي انجام داد که متن کامل آن را در زير مي‌خوانيد:
*پرسپوليس روز گذشته موفق شد يک پيروزي خوب مقابل سپاهان به دست آورد، اين مسابقه را چطور ديديد؟
شرايط تيم خوب است. بازيکنان بدون حاشيه وارد زمين مي‌شوند و بدون حاشيه‌ هم نتايج خوبي مي‌گيرند. هواداران فهيم و دوست‌داشتني ما هم در سرما و با سختي روي صندلي‌هاي يخ زده با تمام وجود ما را تشويق مي‌کنند. اين نشان مي‌دهد کار به صورت تيمي و جمعي خوب جلو مي‌رود و رضايت آنها را در پي داشته است.
*آيا قهرماني پرسپوليس قطعي شده است؟
اين را بگويم که اين پرسپوليس شخصيت قهرماني را دارد. بازيکنان ما فهيم هستند و در همه زمينه‌ها با آنها کار شده است.
*پس نگران نيستيد که بازيکنان مغرور شوند؟
اصلا. بازيکنان ما کار خوشان را به بهترين نحو انجام مي‌دهند و تا پايان آخرين بازي در ليگ بايد بجنگند.
*ممکن است پرسپوليس مانند فصل گذشته قهرماني زود هنگام را بدست آرود؟
تا پايان آخرين بازي هيچ اقدامي براي قهرماني و اينگونه مسائل را نخواهيم داشت. ما به ليگ و ساير تيم‌ها احترام مي‌گذاريم و حتي اگر قهرماني زود هنگام قطعي شده باشد تا آخرين بازي مي‌جنگيم و اصلا عجله‌اي براي جشن قهرماني نداريم. طبق برنامه اي که سازمان ليگ داده در پايان آخرين بازي مراسمي را برگزار مي‌کنند.
*هواداران منتظر اين هستند تا در پايان بازي با استقلال جشن قهرماني را بگيرند.
همانطور که گفتم ما تا پايان آخرين بازي براي پيروزي در مسابقات‌مان خواهيم جنگيد.
*با توجه به نتايج خوب پرسپوليس، پاداشي هم براي بازيکنان در نظر گرفته شده؟
جدوال تعريف شده‌اي داريم که هم پرداختي‌ها و هم ميزان پاداش آنها مشخص شده است و شفاف است.
*جلسه بازيکنان و هدايتي کمي حاشيه ساز شده است. موضع باشگاه در مورد اين نوع جلسات چيست؟
کل تيم پرسپوليس در اين مراسم نبودند. ظاهرا تعدادي از بازيکنان دعوت شدند و در مراسم حضور پيدا کردند. اين بحث شخصي بازيکنان بوده است که در يک مراسم حضور پيدا کردند. البته ما هنوز به صورت کامل پيگير نشديم ببينيم داستان چه بوده است.
*نگران نيستيد اينگونه جلسات مانند گذشته براي تيم حاشيه ايجاد کند؟
مطمئن باشيد که اجازه نخواهيم داد هيچکس براي تيم حاشيه ايجاد کند. ما و هيئت مديره يک زنجيره حلقه شده به هم هستيم و از بالا مراقب همه مسائلي که حول و هوش پرسپوليس رخ مي‌دهد هستيم و حواسمان جمع است. تا الان اجازه نداديم حاشيه‌اي ايجاد شود و از اين به بعد هم اجازه نخواهيم داد. ما حاشيه‌هاي بزرگ را مديريت کرديم و از پيش رو برداشتيم.
*بحث تمديد قراردادها به کجا رسيده است؟ چرا هنوز باشگاه هيچ اقدامي در اين مورد نکرده است؟
نيازي نيست باشگاه اقدام کند. اين بازيکنان قرارداد دارند و هنوز هم قراردادشان به پايان نرسيده است. هيچ کدام از بازيکنان هم براي تمديد مشکلي ندارند. بهترين باشگاه را ساختيم و همه دوست دارند در اين تيم بزرگ بازي کنند.
*موضوع پيشنهاد ديناموزاگرب براي دو بازيکن پرسپوليس صادق محرمي و محمد انصاري چيست؟ آيا پيشنهادي به باشگاه رسيده است؟
بازيکنان همه براي تمدي قرارداد با پرسپوليس اعلام آمادگي کردند و وفادار هستند. با توجه به اينکه پنجره نقل و انتقالاتي ما باز نشده به هيچ بازيکني اجازه خروج نخواهيم داد. الان هم البته وقت اين مسائل نيست.
*با توجه به اين مسائل دغدغه اصلي هيئت مديره چيست؟
دغدغه اصلي همه ما افتخار آفريني تيم در آسيا است.
*اولين بازي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا برابر نسف قارشي ازبکستان است. اين بازي را چطور مي‌بينيد؟
همه تمرکزمان را براي موفقيت در اين بازي‌ها گذاشته‌ايم و مي‌خواهيم با موفقيت در اين مسابقات افتخار آفريني کنيم و گام اول را هم بايد محکم برداريم.
گفت‌وگو از علي کرملو
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد

انگلیسی ها خوشبخت هستند که دو تن از بهترین هافبک های جهان را در اختیار دارند. 

طرفداری | فیل فودن همراه با جود بلینگام، دو بازیکنی هستند که انگلیسی ها برای قهرمانی در یورو 2024 رویشان حساب ویژه ای باز کرده اند. فودن پس از حذف در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، در مصاحبه ای با دیلی میل در مورد هموطن خود صحبت کرد و به تمجید از او پرداخت:

احساس می کنم فیزیک او، هدیه ای از سوی خداست. ما به او در بهترین فرمش نیاز داریم تا بتوانیم قهرمانی اروپا را کسب کنیم. هرگز ندیده ام بازیکنی با این سن و سال این قدر بالغ باشد.

گل من مقابل رئال مادرید در برنابئو، یکی از بهترین گل هایی بود که در دوران حرفه ای خودم به ثمر رسانده ام. موقعیت های زیادی خلق کردیم و باید در بازی برگشت پیروز می شدیم اما فوتبال همین است.  

این فصل همچنان خیلی سرگرم کننده است. شاید فکر کنید دیگر خسته شده ایم اما هر فصل همان انگیزه همیشگی را داریم. پنج هفته باقی مانده است. هنوز به دستاوردهای زیادی می توانیم برسیم. جام حذفی برای من واقعا خاص است و از بچگی آن را دوست داشته ام. می دانیم که اگر این بار لیگ برتر را فتح کنیم، دوباره تاریخ سازی کرده ایم. هیچکس تا به حال چهار قهرمانی لیگ برتر را پشت سر هم کسب نکرده است.

 حیف که یورگن کلوپ می رود. او همیشه درخشان بوده است. رویارویی با تیم او خوشایند نیست، اما فکر می کنم وجود او برای فوتبال بسیار مفید است. دیدن رفتن او ناراحت کننده خواهد بود. همیشه می خواستم مقابل بهترین ها بازی کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!