Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت تعدادی از عناوین اولویت‌های مجمع برای تدوین و پیشنهاد سیاست‌های کلی به تصویب رسید. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ سیاسی احزاب و تشکل ها نظرات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(شنبه) تشکیل جلسه داد. آیت‌الله هاشمی شاهرودی در ابتدای جلسه ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یاد شهیدان و امام راحل عظیم‌الشان را گرامی داشت.

در جلسه امروز، تعدادی از عناوین اولویت‌های مجمع برای تدوین و پیشنهاد سیاست‌های کلی به تصویب رسید. براساس این‌گزارش علاوه بر چهار عنوان تامین اجتماعی، نخبگان، فضای مجازی و توسعه دریا محور، اولویت‌های دیگری از جمله، نظام پولی و بانکی، مبارزه با فساد، نظام بودجه ریزی کشور تصویب و ادامه بحث در این‌خصوص به جلسه آتی مجمع موکول شد.

عناوین اولویت‌های مصوب به محضر رهبر معظم انقلاب پیشنهاد می‌شود و درصورت موافقت معظم له، طی دوره جدید مجمع در باره آنها سیاستگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

R1381/P1011199/S1,10/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آیت‌الله هاشمی شاهرودی مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

روایتی از خسارت سیل در استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و آغاز رقابت دو نامزد بهارستانی در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت