Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- مسابقات جام بزرگ تنيس روي ميز `نجيرم` استان بوشهر روز شنبه در شهر دير با معرفي برترين ها پايان يافت.

رئيس هيات تنيس روي ميز شهرستان دير در حاشيه اين برنامه به ايرنا گفت: اين مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي با شرکت 50 بازيکن از شهرهاي بوشهر، دير، دشتستان، جم، دشتي، عسلويه و آبدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حميد شعراني افزود: در اين مسابقات پس از انجام 89 بازي انفرادي علي پور علي و امير مهدوي هر دو از عسلويه به ترتيب اول و دوم، ميثم جعفري و رضا هاديان هر دو از دشتستان بطور مشترک سوم، رضا صادرپور از بوشهر پنجم، عباس مير و مجيد ايروانپور هر دو از دشتستان به ترتيب ششم و هفتم و ياسر خواجه ئيان از بوشهر مقام هشتم شدند.
وي اضافه کرد: با توجه به مقررات اين مسابقات چنانچه 2 نفر بطور مشترک يک مقام را بدست آورند، مقام بعدي حذف مي شود، که در اين مسابقات نيز به دليل اينکه دو ورزشکار بطور مشترک به مقام سوم رسيده اند، مقام چهارمي آن حذف شده است.
شعراني گفت: اين مسابقات توسط هيات تنيس روي ميز شهرستان دير و با همکاري هيات تنيس روي ميز استان بوشهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان دير در سالن اختصاصي پينگ پنگ دير برگزار شد.
به نفرات برگزيده اين مسابقات جوايز نقدي اهدا شد.
شهرستان دير با 60 هزار نفر جمعيت در فاصله 200 کيلومتري جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحراني** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار رسول سنایی‌راد ادامه داد: در عرصه‌های دیگر توانمندی‌هایی داریم که زمان رونمایی از آن‌ها فرانرسیده اما اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم؛ چون آمادۀ استفاده است.

کد خبر 845288 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - موشک

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان