Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - مديرعامل شرکت لجور اراک گفت: بالابر شست و شوي مقره هاي برق دار براي اولين بار در کشور در شرکت لجور هيدروليک اراک ساخته شد.

حسن مهدي نيا روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين بالابر به سفارش شرکت توزيع برق استان خوزستان توليد شده و به زودي با حضور مقامات استاني رونمايي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: هزينه ساخت بالابر شست وشوي مقره هاي برق دار حدود 13 ميليارد ريال است که تا کنون 2 دستگاه ساخته شده و آماده تحويل به شرکت بهره بردار است.
مديرعامل شرکت لجور اراک بيان کرد: اين بالابر هيدروليکي براي شست و شوي مقره ها و خطوط فشار قوي برق براي جلوگيري از افت فشار ناشي از آلودگي هاي مقره ها و شبکه هاي انتقال نيروي مورد استفاده قرار مي گيرد.
وي اضافه کرد: علاوه بر اين محصول، امسال 400 دستگاه انواع جرثقيل و بالابرهاي هيدروليکي و صنعتي در شرکت لجور هيدروليک اراک توليد شده که ارزش توليدات اين شرکت در سال جاري به طور ميانگين 200 ميليارد ريال محاسبه مي شود.
مهدي نيا بيان کرد: اين شرکت در شرايط کنوني هيچ مشکلي ندارد تنها براي به روز رساني برخي از تجهيزات و عوامل توليد و همچنين ميزان سرمايه در گردش درخواست تسهيلات رونق توليد را به کارگروه استاني ارائه کرده که در صورت جذب اين تسهيلات علاوه بر بالا رفتن ميزان توليد، شرايط اشتغال جديد نيز در اين شرکت فراهم مي شود.
وي اضافه کرد: هم اکنون 260 نفر در بدنه شرکت و 60 نفر نيز در واحد جک سازي شرکت لجور هيدروليک اراک فعاليت مي کنند.
مديرعامل شرکت لجور هيدروليک اراک اظهار کرد: توليد با کيفيت و ارزان قيمت براي توسعه صادارت تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتي مورد نظر مقام معظم رهبري است که کارخانه لجور اين مهم را را سرلوحه برنامه هاي توليدي خود قرار داده است.
کارخانه لجور از 30 سال پيش با توليد ادوات کشاورزي فعاليت خود را در اراک آغاز کرد و هم اکنون يکي از بزرگترين کارخانه هاي توليد بالابر و جرثقيل هاي صنعتي در آسيا محسوب مي شود.
هم اکنون بيش از 320 نفر در بخش هاي مختلف کارخانه لجور هيدروليک اراک مشغول به کار هستند.
3017/ خبرنگار: مصطفي مجللي***
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در شرایط بازی از ساعت ۱۴ امروز پنج‌شنبه در یک رقابت تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل پاس همدان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه دوستانه موفق شد با گل‌های علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره به پیروزی سه بر صفر مقابل پاس همدان دست پیدا کند.

تمرینات تیم آلومینیوم اراک که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بود، طی چهار روز گذشته مجددا پیگیری و ادامه پیدا کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ ماه) در مسابقه معوقه لیگ‌برتر به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • (تصاویر) ساخت اولین شهربازی دنیا با الهام از انیمه Dragon Ball در عربستان
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود