Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:43:41 GMT

سیسی و سلطان قابوس با یکدیگر دیدار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۴۰۱۵

سیسی و سلطان قابوس با یکدیگر دیدار می‌کنند

رئیس‌جمهور مصر فردا (یکشنبه) در اولین سفر رسمی خود به عمان می‌رود. وی قرار است در این سفر با پادشاه و مسئولان بلندپایه این کشور دیدار و درباره تقویت همکاری‌ها میان دو کشور گفت‌وگو کند.

خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر در این سفر به منظور تحکیم روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف بین مصر و عمان با سلطان قابوس بن سعید، پادشاه و مسئولان عالی رتبه این کشور دیدار و رایزنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسام راضی، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر در حساب فیس‌بوک خود نوشت، در این نشست همچنین پیرامون آخرین تحولات در کشورهای عربی، منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو خواهد شد.

وی همچنین گفت: این دیدار در سایه تمایل عبدالفتاح سیسی برای تقویت روابط برادرانه و اتحاد دوکشور و همچنین تقویت هماهنگی مداوم بین دو طرف در مسائل مختلف دوجانبه‌ای و منطقه‌ای، انجام می‌شود.

از سوی دیگر، هیات ملی انتخابات مصر اعلام کرد مهلت تعیین شده برای اعتراضات کاندیداهای ریاست جمهوری مصر روز جمعه به پایان رسید. محمود الشریف، معاون هیات ملی انتخابات و سخنگوی رسمی این هیات گفت: مدت زمان قانونی مشخص شده برای اعتراض نامزدها بدون دریافت هیچ اعتراضی از سوی کاندیداها راس ساعت ۵ عصر جمعه به وقت محلی پایان یافت.

محمود شریف همچنین گفت: مهلت مشخص شده برای اعتراضات کاندیداها علیه یکدیگر به صورت قانونی مشخص شده و بعد از آن شیوه‌های اعتراض به تصمیمات هیات ملی انتخابات براساس مکانیسم‌های قانونی مشخص است.

انتخابات ریاست جمهوری مصر در روزهای (۲۶،۲۷،۲۸) ماه مارس آتی برگزار می‌شود در حالی که رقابت تنها بین دو کاندید یعنی عبدالفتاح سیسی ، رئیس‌جمهور کنونی و موسی مصطفی موسی، رئیس حزب "الغد" است.

در این راستا هیات ملی انتخابات دو روز گذشته شروع به پاسخگویی به اعتراضات کاندیداها کرده، به نحوی که هر فردی که کاندیدا شده است می‌تواند نسبت به درخواست کاندیدای دیگر با ذکر دلایل اعتراض کند.

این هیات ظرف پنج روز پس از پایان مهلت مشخص شده برای اعتراضات زمان دارد تا درباره اعتراضات تصمیم‌گیری کند و در صورتی که هیات ملی صلاحیت نامزدی را رد کند ملزم است در ششم فوریه این نامزد را از تصمیم خود و دلایل آن مطلع کند و کسانی که رد صلاحیت می‌شوند می‌توانند نسبت به این حکم درخواست تجدیدنظر بدهند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GkR

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 4-2 این تیم را شکست داد.

در بازی مقابل تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، سون هیونگ مین در کنار ریچارلیسون یکی از گل‌های تاتنهام را به ثمر رساند.

ویدیویی از کلوپ توسط تماشاگران حاضر در آنفیلد منتشر شده که نشان می‌دهد مربی آلمانی پس از سوت پایان بازی در میانه میدان به سمت مهاجم کره‌ای می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد. از برخورد این دو با یکدیگر مشخص است که رابط صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و با روی خوش از یکدیگر استقبال کردند.

کلوپ یکی از طرفداران جدی سون است و قبلا این را در صحبت‌هایش به وضوح اعلام کرده بود. او در نوامبر 2021 به شبکه کره ای کی‌بی‌اس نیوز گفته بود:"یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی من این است که با سون هیونگ مین قرارداد نبستم. او بازیکن بزرگی است."

کلوپ در سال 2013 نتوانست سون را به دورتموند منتقل مند و این ستاره کره‌ای با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به بایرلورکوزن رفت.

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند