Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "چین خوردگی در زمان" به کارگردانی "آوا دوورنای" 9 مارس 2018 اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "چین خوردگی در زمان" به کارگردانی "آوا دوورنای" 9 مارس 2018 اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کریس پین"، "ریس ویتراسپون"، "گوگو راو"، "میندی کالینگ"، "بلمی یانگ"، "مایکل پنا" و "دنیل مک فارسن" از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در مورد سفر در زمان و کهکشان است. پسری بعد از آنکه پدرش در فضا گم می شود به همراه و مادر و دوست خود به فضا سفر کرده تا پدرش را پیدا کند. اما در این سفر همه چیز عوض شده و نگاه او به دنیا عوض می شود.

مگ موری بعد از فهمیدن اینکه پدر او که یک اخترفیزیکدان است در اعماق یک سیاره دور در چنگ یک شیطان جهانی اسیر شده‌است، با برادر جوانتر و بسیار باهوش خود چارلز والاس، همکلاسی اش کالوین اوکیف، و سه مسافر فضایی به نام‌های خانم "کدام؟"، خانم "کی؟" و خانم "این چیه؟" به نجات پدرش می‌پردازند.

نگارش فیلمنامه "چین خوردگی در زمان" را "جنیفر لی" با اقتباس از رمانی با همین نام نوشته "مدلین لی انجل" انجام داده و ساخت اثر را کمپانی "والت دیزنی" انجام داده است.

به تازگی جدیدترین تیزر فیلم "چین خوردگی در زمان" منتشر شده و احتمال می رود با توجه به کیفیتی که در تیزر ارائه شده با اثری جذاب در ژانر علمی تخیلی روبرو باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| توصیه یک جامعه‌شناس به مشوقان افزایش جمعیت در کشور

حسین ایمانی جاجرمی، جامعه‌شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با حضور در کافه‌خبر خبرآنلاین درباره این موضوع صحبت می‌کند و از مسئولانی که نسبت به فرزندآوری و افزایش جمعیت تاکید می‌کنند، می‌خواهد که یک‌بار که شده با کالسکه در این شهر تردد کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888207

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • شرق؛ حکایت ظریف و وسط بازی و گرفتاری میان دو آرزو/ تجربه ورق زدن سال‌نامه در گوشی
  • (ویدئو) حرف‌های خواننده معروف درباره تلویزیون زمان شاه
  • روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • ببینید| توصیه یک جامعه‌شناس به مشوقان افزایش جمعیت در کشور
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی