Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد اسعدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران اظهار داشت: برخلاف اظهار نظر سید عباس عراقچی معاونت وزارت امور خارجه که گفته بود برجام تاثیر بسزایی بر اقتصاد کشور داشته، می‌بینیم که اقتصاد کشور روز به روز در حال بدتر شدن است و اگر اثر مطلوبی داشته چرا در زندگی مردم دیده نمی‌شود؟

وی درباره صحبت‌های معاونت سیاسی وزارت خارجه در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا که گفته بود برجام در ارتقاء جایگاه منطقه‌ای ایران نقش مطلوبی داشته است، خاطرنشان کرد: عقب‌نشینی‌های مختلف اعضاء تیم مذاکره‌کننده موجب‌شده دشمنان وقیح‌تر شوند که نمونه آن حمایت از اغتشاشگرانی است که امنیت عمومی جامعه را به خطر انداخته بودند، این مسئله نشان می‌دهد ارتقاء جایگاه ایران در منطقه را مدیون نیروهای مسلح و شهدای مدافع حرم هستیم نه تیم مذاکره‌کننده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال دانشجویی یادآور شد: عراقچی مدعی است پول‌های بلوکه شده ایران که در بانک‌های خارجی بود آزاد و وارد کشور شد، اما اگر این‌طور است، چرا بازار ارز این‌طور نابسامان است و ارزهایی مثل دلار و یورو به طور مرتب گرانتر می‌شوند؟ 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام اسلامی اظهار داشت: دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸؛ یادآور تدبیر حکیمانه بنیان گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران است که در تمامی لحظات به ویژه در دوران‌های حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته‌اند، یار و همراه مردم بوده است.

وی گفت: شرایط کنونی کشور نیز سپاه پاسداران، این نهاد مقدس از هیچ حمایت و کمکی دریغ نکرده و بی وقفه در حال کمک و خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف به ملت ایران است.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با آمادگی رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به‌موقع و به هنگام در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانست رضایت امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را جلب کند و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، همکاری و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها و با همه نهادها و ارگان‌ها منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی شده است که نمونه بارز آن تعامل مثال‌زدنی با ارتش جمهوری اسلامی در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق شد.

حجت الاسلام رکنی حسینی ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز، بیان کرد: امید است در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات صاحب‌الزمان (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق رسالت‌های خویش موفق و پیروز باشد.

کد خبر 6084003

دیگر خبرها

  • صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟ | مذاکره وزرای نفت ایران و پاکستان
  • وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • اظهارات جدید رئیسی درباره میز مذاکره و دیپلماسی
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران