Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@12:28:25 GMT

۱۰ ستاره امروز میزبان مخترع نانو ماسک جلبکی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۴۵۲۸

۱۰ ستاره امروز میزبان مخترع نانو ماسک جلبکی

خبرگزاری شبستان:در ویژه برنامه ۱۰ ستاره امروز ۱۴ بهمن، مخترع و مبتکر نانو ماسک جلبکی مهمان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فاطمه عیدی مدیرعامل شرکت نانو ماسک و یوسف قلعه قاضی همسر خانم عیدی نیز مهمانان برنامه امروز هستند تا درخصوص موفقیت بدست آمده و روند طی شده با بینندگان گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پژوهشگر جوان و مدرس دانشگاه پیام نور، دراسفند سال 95 موفق به تولید نانو ماسکی از جلبک های دریایی خلیج فارس شد که نتایج موفقیت آمیزی در بازسازی پوست و درمان آکنه و لکه های پوستی داشته است. این محصول چندی قبل با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.

 

ماسک جلبک، مکمل تغذیه پوست است که در شرکت دانش بنیان فناوران زیست سبز دریا در استان هرمزگان به تولید رسیده است. 10 ستاره با رویکرد علمی و معرفی جوانانی که در این عرصه توانسته اند با خلاقیت و نوآوری، علاوه بر ایجاد اشتغال، کسب و کار پردرآمدی را برای خود و اقتصاد ایران راه اندازی کنند روی آنتن می رود.

 


"10 ستاره"برنامه ای به تهیه کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امروز ساعت 18 و با اجرای مرتضی حیدری بطور زنده روی آنتن می رود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات