Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفوذ زیرپوستی این سایت به همراه کانال تلگرامی خود در به چالش کشانیدن اعتماد مردم،زیر سوال بردن قوانین رسمی کشور و اشتراک گذاری ویدئو های جنجال برانگیز آن هم دقیقا با آغاز ایام الله دهه فجر قطع به یقین جای بسی تفکر و تامل در خصوص اهداف این سایت را دارد و رسیدگی فوری مراجع قانونی را می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیک دانشجو آپارات یکی از سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است که هم اکنون در رتبه دوم الکسا در ایران بعد ازگوگل قرار دارد و این نشان دهنده حجم بالای میزان بازدید و تاثیر گذاری  آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آپارات در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ درحالی‌که دسترسی به بسیاری از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئویی بین‌المللی در ایران مسدود بود، به کاربران ایرانی معرفی شد و پس از گذشت یک سال از عرضه سرویس آپارات، در بهمن ۱۳۹۰ نسخه اندروید این سرویس نیز در اختیار کاربران قرار گرفت  پس از آن و در دی‌ماه ۱۳۹۱ تعداد بازدید روزانه ویدئوهای آپارات از مرز یک میلیون گذر کرد.

گفتنی است مجموعه آپارات که تحت مجوز رسمی از وزارت ارشاد فعالیت میکند چندی پیش اقدام به اشتراک گزاری  ویدئوی وان نایت استند با محتوای ناسازگار با قواعد کشور کرده بود که پس از اعتراضات وارده این ویدئو از سایت مربوطه حذف گردید ولی این روزها مجددا شاهد به اشتراک گذاشتن پیام هایی که ابدا سنخیتی بین آنان و انقلاب اسلامی ایران دیده نمی شود هستیم.زیر سوال بردن قوانین رسمی کشور از جمله حجاب و عفاف،متشابه کردن نظام فروپاشیده شوروی به جمهوری مقدس اسلامی ایران،قیاس مع الفارق مناطق زلزله زده با مناطق لوکس کشور های اروپایی و سایر موارد که به نظر می رسد در راستای دلسردی مردم از نظام صورت می گیرد چرا که با یک جست و جوی ساده در کانال ها و پیج های معاند از این دست پیام هارا به وفور می توان یافت!

 

بر کسی نواقص و مشکلات اقتصادی کشور پوشیده نیست ولی آیا دلسرد ساختن مردم و یا به نوعی نشان دادن اوضاع به بدترین شکل ممکن عملی صحیح و پسندیده است؟حال که خطوط قرمز یکی پس از دیگری پشت سر نهاده می شود و پایه های اعتماد مردم به کشور نشانه گیری می شود آیا باز هم وزارت ارشاد عهده دار مسئولیت خواهد بود و یا باری دیگر این سایت مجوز دار دست به مغلطه ای دیگر خواهد زد؟

نفوذ زیرپوستی این سایت به همراه کانال تلگرامی خود در به چالش کشانیدن اعتماد مردم،زیر سوال بردن قوانین رسمی کشور و اشتراک گذاری ویدئو های جنجال برانگیز آن هم دقیقا با آغاز ایام الله دهه فجر  قطع به یقین جای بسی تفکر و تامل در خصوص اهداف این سایت را دارد و رسیدگی فوری مراجع قانونی را می طلبد.

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، امیر کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ضمن خوشامدگویی به مهمانان، روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی، اعضای هیئت‌رئیسه اتاق ایران، روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی ایران، مسئولین کشوری و استانی که مهمان اصفهان هستند، اظهار کرد: پیش‌نیاز رشد و پیشرفت در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی در هر جامعه‌ای صلح و آرامشی است که از راه گفتگو بین جوامع و فرهنگ‌های مختلف محقق می‌شود.

کشانی، اصفهان را «شهر صلح خاورمیانه» نامید و با بیان اینکه اصفهان از دیرباز محل هم‌زیستی مسالمت‌آمیز بین ادیان بوده است، افزود: قرن‌هاست مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان در کنار یکدیگر در اصفهان زندگی کرده و تاریخ هیچ منازعه‌ای بین ادیان را در این شهر ثبت نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ۵۶ درصد جمعیت و ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) جهان را در اختیار دارند، تصریح کرد: این آمار و ظرفیت نشان می‌دهد که با همکاری اتاق‌های بازرگانی و همراهی دولت‌ها می‌توان امیدوار بود ملت‌های آسیایی با هم‌افزایی به توسعه همه‌جانبه دست یابند.

وی ادامه داد: گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت بوده و تجارت علاوه بر مبادله کالا و سرمایه، تبادلات فرهنگی را نیز به دنبال دارد بنابراین می‌تواند عاملی برای توسعه گفتگو و بستری برای صلح و ثبات باشد.

کشانی خاطرنشان کرد: دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا با شعار «آسیایی توانمندتر و منسجم‌تر از طریق فناوری‌های نوین» امروز (۲۹ آوریل ۲۰۲۴) به‌منظور گفتگو بین اتاق‌های بازرگانی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نشست روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و نشست ارتقای سرمایه‌گذاری در آسیا در روز اول این اجلاس، تصریح کرد: در روز دوم نیز چهار میزگرد پیرامون «فناوری نو»، «گردشگری»، «امنیت غذایی و کشاورزی» و «توسعه پایدار» برگزار می‌شود که از مهمانان اجلاس برای حضور در این میزگرد‌ها و ارائه نظرات خود برای توسعه آسیا دعوت می‌کنم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه در اختتامیه نیز بیانیه و گزارش کار این اجلاس به‌عنوان سند نهایی منتشر خواهد شد، از مهمانان دعوت کرد از نمایشگاه توانمندی‌های استان اصفهان بازدید کنند. رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از تلاش‌های وزارت امور خارجه در برگزاری این اجلاس و حضور مهمانان خارجی تقدیر کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد