Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@08:39:44 GMT

ربودن دختر خردسال به خاطر 2 النگو

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۴۶۵۲

ربودن دختر خردسال به خاطر 2 النگو

 به گزارش جهان نيوز به نقل از جام‌جم، اوایل خرداد امسال مرد طلافروشی همراه همسرش به دادسرای جنایی تهران آمده و از زن و مردی به اتهام کودک‌ربایی و سرقت دو عدد النگوی طلای دختر خردسالشان شکایت کردند. مادر این کودک در شکایتش گفت: آن روزدخترم همراه مادربزرگش به مسجد محله‌مان در یافت‌آباد رفت. قرار شد من سراغشان بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حوالی مسجد که رسیدم، متوجه زنی شدم که دختر بچه‌ای را زیر چادرش مخفی کرده بود. بعد هم خودروی پرایدی مقابل او توقف کرد و همراه دختربچه سوار شدند. دختربچه گل سری شبیه دخترم داشت اما صورتش مشخص نبود. به مادربزرگ خانواده زنگ زدم که متوجه شدم دخترم ناپدید شده است. به تعقیب خودروی پراید پرداختم که بعد از چند خیابان آن را گم کردم. با شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم موضوع را به پلیس اطلاع دهد. خودم هم به جست‌وجو در اطراف پرداختم. سرانجام پس ازساعاتی جست‌وجو دخترم را در یکی از بوستان‌های یافت‌آباد درحالی یافتم که بشدت ترسیده بود و گریه می‌کرد. متوجه شدم، زن کودک‌ربا دو النگوی طلای دخترم را بریده و بعد از سرقت فرار کرده است.

زن جوان ادامه داد: زمانی که با دخترم حرف زدم متوجه شدم، داخل خودروی پراید دختر دیگری بوده که زن کودک‌ربا را مادر صدا می‌کرد. احتمال می‌دهم او با همدستی شوهر و کمک دخترش این سرقت‌ها را انجام می‌دهد.

متهمان فراری تحت تعقیب ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. ماموران به تحقیق از کودک خردسال پرداختند که معلوم شد زن کودک‌ربا با دیدن وی در خیابان به بهانه این‌که می‌خواهد وی را نزد مادربزرگش ببرد دستش را گرفته و ربوده است. بعدهم او را داخل خودرویی انداخته و با خود برده‌اند. بعد از ساعاتی النگوهایش را دزدیده و او را در بوستان رها کرده‌اند. ماموران با مشخصاتی که از زن و مرد کودک‌ربا به دست آوردند به چهره‌نگاری از آنها پرداختند و جست‌وجو برای دستگیری آنها ادامه یافت. همچنین دستور توقیف خودروی آنها صادر شد. با گذشت

9ماه از این ماجرا سرانجام ماموران ردی از خودروی مورد نظر یافتند و معلوم شد صاحب آن زنی میانسال است.
مالک خودرو چند روز پیش برای تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران احضار شد. با تحقیق از این زن معلوم شد خودرو را در اختیار دامادش قرار داده تا اوکارکند. از ماجرای کودک‌ربایی و سرقت النگوهای دختر شاکی خبر ندارد. با توجه به گفته‌های این زن، دامادش شناسایی و بازداشت شد .

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و با انکار سرقت و همدستی در کودک‌ربایی ادعای عجیبی را مطرح کرد و به افسر تحقیق گفت: آن روز من و فرزند خردسالم در حال بازگشت به خانه بودیم که در میانه راه زنی غریبه که دختر خردسالی همراهش بود، به عنوان مسافر دربستی سوار خودرویم شدند. کودک گریه می‌کرد و فریاد می‌زد این زن مادرم نیست، نجاتم دهید. اما زن جوان مدعی شد که دختر خودش است و بهانه‌گیر شده و به همین خاطر دروغ می‌گوید .

وی افزود: آن زن دو النگو را ازدست دختر خردسال در آورد و بعد یکی از آنها را بابت کرایه به من داد و چند کوچه پایین‌تر پیاده شد. طلا را گرفتم و آنها را پیاده کردم. چند روز بعد النگوی طلا را فروختم و کمی از بدهی‌هایم را پرداخت کردم.
ماموران که احتمال می‌دادند زن فراری همسر این مرد باشد، او را نیز بازداشت کردند که وی در بازجویی‌ها هرگونه همدستی با شوهرش را انکار کرد. این در حالی است که دختر خردسال زمانی که در مواجهه حضوری با همسر متهم قرار گرفت، او را به عنوان همان زنی معرفی کرد که وی را ربوده و طلاهایش را دزدیده است.
تحقیقات از زوج بازداشت‌شده در پلیس آگاهی برای رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ پور شمس گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور قم – اراک مأموران پلیس راه استان بلافاصله در محل حاضر شدند.
او افزود: با حضور پلیس در صحنه تصادف مشخص شد راننده و سرنشینان خودرو از محل حادثه متواری شده اند که با استعلام پلاک خودرو مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از یکی از استان‌های همجوار را دارد.
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: خودروی سرقتی مکشوفه برای بررسی بیشتر به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ابراز خوشحالی دختر خردسال رفسنجانی از حمله ایران به اسرائیل با کشیدن نقاشی + فیلم
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • دستگیری همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب
  • جزئیات بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب
  • همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به خاطر حجاب دستگیر شدند