Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@13:18:17 GMT

ما مسئولین بایستی مراقب کردار و رفتار خویش باشیم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۴۷۴۹

ما مسئولین بایستی مراقب کردار و رفتار خویش باشیم

امام جمعه شوسف با بیان اینکه ما مسئولین بایستی مراقب کردار و رفتار خویش باشیم افزود: وظیفه ما است است تا با اقدامات و برخورد مناسب خویش، ولی نعمتان خود(مردم) را راضی نگه داشته و مشکلات مردم را حل نموده و موجبات سفید بودن دل مردم نسبت به انقلاب را فراهم سازیم چرا که مردم به وجودآورندگان انقلاب و حافظان آن می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نهبندان خبر، صبح امروز و به مناسبت دهه مبارک فجر فرماندار نهبندان و مسئولین شهرستان با امام جمعه شهر شوسف دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار نظافت فرماندار نهبندان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر 105 پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود پروژه های قابل بهره برداری در شهر شوسف را برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمود نوری امام جمعه شوسف  با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تقدیر و تشکر از حضور مسئولین  گفت: انشاء الله انقلابی را با اهدافی که محقق شدنی است به صاحب آن برسانیم.

وی افزود:هدف دشمن،سعی بر ناکارآمد نشان دادن نظام و دلسرد و ناراحت کردن مردم می باشد و بایستی ما به عنوان مجریان نظام مقدس جمهوری اسلامی رضایتمندی مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه ما مسئولین بایستی مراقب کردار و رفتار خویش باشیم افزود:وظیفه ما است تا با اقدامات و برخورد مناسب خویش، ولی نعمتان خود(مردم) را راضی نگه داشته و مشکلات مردم  را حل نموده   و موجبات سفید بودن دل مردم نسبت به انقلاب را فراهم سازیم چرا که مردم  به وجودآورندگان انقلاب و حافظان آن می باشند.

امام جمعه شوسف با اشاره به اینکه برای مردم ارزش قائل شویم تصریح کرد: اصل مشارکت و همراهی با مردم بایستی حفظ شود و این امر خداپسندانه را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی در ادامه به مشکل اراضی مردم دهستان عربخانه  اشاره و خواستار رفع این معضل شد و خاطرنشان کرد: بایستی با تلاش مضاعف، ثمرات انقلاب را به کام مردم شیرین نمائیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، برق از ساعت هشت صبح به مدت دو ساعت در راستای بهینه‌سازی شبکه برق در برخی از مناطق قطع می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، برق در میدان استانداری و مجموع ادارات، بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی، شصت متری (خیابان امام خمینی) و گلستان‌ها، شاهدها، عدل‌ها، قسمتی از بلوار قرنی، بلوار انقلاب و شهرک امام حسین و قسمتی از امامت‌ها و بلوار تل زالی قطع خواهد شد.

در زمان بروز هرگونه «خاموشی» طبق دستورالعمل در مراکز حساس و حیاتی، تأمین برق اضطراری انجام می‌شود.

کد خبر 6100898

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: خط مشی دولت،‌ گفتمان امام و رهبری/ برخی دنبال برجام دو و سه بودند
  • نقش بی بدیل حضرت رضا(ع) در همبستگی ملی و معنویت مردم ایران اسلامی
  • حضرت معصومه علیها السلام، الگوی هویت دخترانه در اسلام
  • مسئولین پاسخگو باید نتیجه کارها را به مردم گزارش دهند
  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه