Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در چند منطقه مختلف مراکز تجمع مزدوران وابسته به عربستان و خودرو‌های زرهی نیرو‌های ارتش عربستان را هدف قرار داده و موفق شده‌اند خسارت‌هایی را به آن‌ها وارد کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران وابسته به عربستان در منطقه «الیتمه» در شهر «خب و شعف» را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه عملیات‌های نظامیان یمنی علیه مزدوران وابسته به عربستان و ائتلاف عربی، یک خودروی زرهی وابسته به مزدوران ارتش عربستان در صحرای «البقع» مورد هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفت و منهدم شد.

در این حمله تمام سرنشینان این خودروی زرهی به هلاکت رسیدند. علاوه بر آن در تعز نیز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران وابسته به عربستان را در شمال پایگاه نظامی «خالد» در شهر «موزع» هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مزدوران وابسته به عربستان شده است.

در جیزان نیز نیرو‌های یگان توپخانه‌ای ارتش یمن یک خودروی زرهی و یک جرثقیل وابسته به عربستان را هدف قرار دادند که هر دو خودرو منهدم شده اند. در عسیر نیز نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی را علیه مزدوران وابسته به عربستان در مناطق «تبه الخزان» و «القناصین» اجرا کرده اند که تا کنون منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران وابسته به عربستان شده است.