Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@18:34:49 GMT

اسماعیلی آماده درخشش دوباره در استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۴۹۴۹

اسماعیلی آماده درخشش دوباره در استقلال

رکنا: هافبک جوان استقلال بعد از 2 بازی نیمکت نشینی آماده است تا از بازی با ذوب آهن دوباره به ترکیب تیمش برگردد.

فرشید اسماعیلی که در این فصل نمایش قابل قبولی در ترکیب استقلال Esteghlal داشته و در بازی هایی که در زمین بازی حاضر شده موفق شده نقش تاثیرگذاری در تیمش داشته باشد، در 2 بازی برابر صنعت نفت در جام حذفی و پارس جم در لیگ برتر نیمکت نشین بود و حالا آماده است تا دوباره از بازی با ذوب آهن به ترکیب این تیم اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرور چپاروف به دلیل مصدومیت چند روزی است که با استقلال تمرین نمی کند و فرشید اسماعیلی در اوج آمادگی امیدوار است دوباره به ترکیب اصلی استقلال اضافه شود و با درخشش خود در این بازی حساس یک بار دیگر جای ثابت خود در ترکیب اصلی را پس بگیرد.
اسماعیلی فصل پیش هم که منصوریان ستاره های زیادی را جذب کرد، در ابتدای فصل نیمکت نشین بختیار رحمانی بود؛ اما ستاره شماره 88 استقلال آنقدر خوب کار کرد که بختیار مجبور شد در نیم فصل این تیم را ترک کند.
حالا هم اسماعیلی در وضعیتی مشابه اول فصل گذشته قرار گرفته است و بی تردید با درخشش در چند بازی پیش رو می تواند نظر شفر را تغییر بدهد و دوباره به بازیکن ثابت استقلال تبدیل بشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس در این هفته با هوادار تهران بازی دارد که با هدایت مسعود شجاعی تیمی بسیار سرسخت نشان داده‌ و پیروزی مقابل آن‌ها برای حریفان به کاری دشوار تبدیل شده است.

هواداری‌ها در این هفته در شرایطی که در بازی با ملوان در آستانه پیروزی قرار داشتند، با پنالتی دقایق پایانی حریف، پیروزی را با تساوی عوض کردند. با این حال اما هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

در ۶ هفته اخیر لیگ برتر تنها سه تیم استقلال، پرسپولیس و هوادار بوده‌اند که شکستی را تجربه نکردند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و حق اشتباه و شکست ندارند اما بنفش‌ها با روحیه شکست ناپذیری خود به طور کامل از منطقه سقوط دور شدند.

این‌طور که پیداست پرسپولیس کار سختی در هفته آینده برابر شاگردان مسعود شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین خواهد داشت. جالب اینکه آخرین باخت هوادار به هفته بیست و یکم برابر استقلال برمی‌گردد و آن‌ها با احتساب جام حذفی در هفت بازی شکست نخورده‌اند.

دیگر خبرها

  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم