Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان قزوین از اجرای طرح ملی سامانه رصد آسیب های اجتماعی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا غلامرضایی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در قزوین از اجرای طرح ملی سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه خواهان همکاری مردم با پرسشگران اداره‌کل بهزیستی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح از طرف سازمان بهزیستی کشور همزمان با سایر استان‌ها برای تحلیل وضعیت آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های قزوین، تاکستان، بویین‌زهرا و ۹ روستای تابعه در حال برگزاری است.

معاون امور پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان قزوین افزود: پرسشگران بهزیستی در ساعت مشخصی از روز در محله‌ها، اماکن عمومی و معابر حضور می‌یابند و گروهای سنی متفاوتی را تحت پوشش برنامه پرسشگری قرار می‌دهند.

غلامرضایی با بیان اینکه پرسشگران این طرح دارای کارت شناسایی معتبر از اداره‌کل بهزیستی استان هستند، عنوان کرد: امیدواریم که مردم قزوین در این امر خطیر ما را یاری کنند.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: ۱۶۶ سؤال در زمینه آسیب‌های اجتماعی، ویژگی‌های فردی و نظرات مردم در خصوص مسائل اجتماعی برای پاسخگویی طراحی شده که گروهای مختلف از نظر سنی و جنسیت را پوشش می‌دهد.

معاون امور پیشگیری اداره‌کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد این طرح ملی، ایجاد سامانه‌ای پایدار برای نشان دادن مستمر وضعیت آسیب‌های اجتماعی و روند کاهشی یا افزایشی آن‌ها در هر شهرستان و استان است.

غلامرضایی در پایان بار دیگر بر لزوم همکاری شهروندان با پرسشگران برای حصول نتیجه بهتر تأکید کرد و گفت: رصد آسیب‌های اجتماعی و عوامل سبب شناختی آن‌ها در سطح کشور این امکان را به برنامه‌ریزان اجتماعی می‌دهد تا با توجه به وضعیت موجود و سیر تغییرات این عوامل، برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی مناسب‌تری را برای پیشگیری و کنترل‌ آسیب‌های اجتماعی طراحی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد