Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - رئيس بانک توسعه صادرات مرکز همدان گفت: زمينه برقراري ارتباط کارگزاري اين بانک با 118 بانک در سه قاره آسيا، اروپا و آفريقا با تلاش دولت تدبير و اميد و گشايش هاي صورت گرفته پس از برجام، فراهم شد.

صفر قره داغي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پس از اجرايي شدن برجام زمينه ايجاد و برقراري روابط بانکي و کارگزاري با بانک هاي ديگر کشورها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: به مدد تلاش مستمر مديران بانک توسعه صادرات در حال حاضر رابط کارگزاري با 71 بانک در 22 کشور اروپايي، 42 بانک در 19 کشور آسيايي و پنج بانک در پنج کشور آفريقايي برقرار شده است.
رئيس بانک توسعه صادرات مرکز همدان اظهار کرد: همچنين در راستاي رفع برخي مشکلات پيش روي واحدهاي توليدي، خطوط دريافتي کوتاه و بلند مدت بين بانک توسعه صادرات و `اگزيم` بانک کره جنوبي ايجاد شد.
قره داغي ادامه داد: همچنين قرار داد دو منظوره با بانک اکو، اوبر (Ober) بانک اتريش، قرادادهاي ترتيبات بانکي با بانک آر.اف.سي (RFC) مسکو و قرارداد تامين مالي کوتاه مدت با بانک بلاد عراق منعقد شده است.
وي گفت: از ديگر اقدامات برجسته اين بانک براي پرداخت تسهيلات ارزان قيمت و کم بهره به واحدهاي توليدي صادراتي انعقاد قراردادهاي ارزي و ريالي با صندوق توسعه ملي است.
وي بيان کرد: بانک توسعه صادرات همدان با توجه به ظرفيت هاي صادراتي اين استان و لزوم حمايت مالي و مشاوره اي از صادرکنندگان همداني، در سال 79 راه اندازي شد.
7526/2090
خبرنگار: عليرضا جهانگيري**انتشار دهنده: سعيد زارع کندجاني
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن۴۴) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شركت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.​

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مبادلات تجاری ایران و‌ سریلانکا دوباره برقرار شد
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • نقش دانشگاه آزاد در توسعه همکاری‌های استان واسط عراق و ایلام
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟