Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل گفت: رقابت های فوتسال دهه فجر از اواسط این هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت‌الله قربانی در گفتگو با خطب شکن، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر آران و بیدگل در رده بزرگسالان اظهار کرد: این مسابقات به عنوان یادبودی از مرحوم محمود خوروش با حضور 10 تیم در قالب دو گروه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل اضافه کرد: پس از شروع مسابقات در این هفته، تیم های برتر هر گروه در پایان رقابت های گروهی مشخص می‌ شوند و به صورت ضرب‌دری برای مشخص شدن قهرمان مسابقه می دهند.

وی قدمت برگزاری این رقابت ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در گروه اول این رقابت ها آرمان کاشان، ایزوگام خورشیدی، دانشگاه آزاد، منتخب امید و فولادکویر و در گروه دوم تیم های ستارگان همابیدگل، فرش بهارستان، حوزه امیرالمونین، جوانان انقلاب و خونه هنرمندان رقابت خواهند کرد.

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل عنوان کرد: با تدارکی که تیم های حاضر در این رقابت ها دیده اند، بازیکنان سرشناس منطقه در رقابت ها حضور خواهند داشت، از این رو امیدواریم مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

قربانی به خرید انشعاب برق ورزشگاه خوروش اشاره کرد و ادامه داد: با کمک خانواده مرحوم خوروش، مبلغ 220 میلیون ریال برای خرید این انشعاب اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم این انشعاب همزمان با دهه فجر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یسنا پورماهانی کماندار کیش در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد