Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرکار خانم اشتری، خانم رضایی رییس بسیج جامعه زنان استان قزوین و جمعی از اعزای بسیج جامعه استان قزوین با حضور در خانه مرحوم ایت الله باریک بین با همسر ایشان دیدار کردند.
همسر آیت الله باریک بین در این دیدار ضمن تقدیزر از حضور خواهران بسیجی با بیان خاطراتی از حضرت آیت الله باریک بین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین خانم رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان استان نیز با اهدای لوح تقدیر به این بانوی گگرامی و مادر شهید از زحمات ایشان طی سالها در راه انقلاب و نظام اسلامی تقدیر به عمل آورد.
1005/پ10/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در دو مرحله و با عنوان دو قرارگاه جهادی نوروزی و قرارگاه کوثر در امر محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان در حال اجراست.   کرامتی افزود: ساخت واحد مسکونی برای محرومین، شاداب سازی و تعمیر مدارس مناطق محروم، استقرار گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم روستایی و توزیع بسته‌های معیشتی و ده‌ها برنامه عمرانی و فرهنگی و خدماتی از جمله دستاورد‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان بوده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال اجراست.   ستوان یکم پاسدار سعید تارویردی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران تکاب نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک واحد مسکن محرومین در مساحتی به متراژ ۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای فردی نیازمند در حال ساخت است که ۵۰ درصد اعتبار آن از سوی سپاه و ۵۰ درصد بقیه نیز از سوی خیرین نیک اندیش شهرستان تأمین شده است    بسیجیان جهادگر در تکاب فی سبیل الله و در راه رضای حق تعالی امروز‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و با دهان روزه در تلاشند تا گره‌ای از مشکلات هموطنان خود را باز کنند.

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • اذعان رسانه اسرائیلی به شکاف عمیق در جامعه صهیونیستی
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی
  • انتصاب سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم