Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دولت باید تدابیر ویژه ای در جهت احیای دریاچه ارومیه داشته باشد و منابع مالی لازم برای طرح احیای دریاچه ارومیه را هرچه زودتر فراهم کند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد اظهار داشت: دولت باید تدابیر ویژه ای در جهت احیای دریاچه ارومیه داشته باشد و منابع مالی لازم برای طرح احیای دریاچه ارومیه را هرچه زودتر فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  به نظر می‌رسد مشکل حاد ریزگردهای خوزستان باعث کم توجهی به احیای دریاچه ارومیه شده است البته مشکل خوزستان هم در اولویت است ولی در هر صورت باید هر چه زودتر کاری صورت گیرد و  گرنه زندگی مردم آذربایجان شرقی وغربی و زنجان با مشکل مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه ابراز کرد: نیروگاه برق تبریز باید توسعه یابد و گرنه در آینده برای برق شهر تبریز با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد:بهره گیری از ظرفیت گروه‌های مردم نهاد زیست محیطی می‌توانیم بصورت فراگیر بستری مناسب جهت حفاظت از محیط زیست ایجاد کنیم و با استفاده از شیوه‌های دیگر نیز برای رویارویی با بحران‌های محیط زیست و بهبود وضعیت آن می‌توان اقدام کرد.

آل هاشم در پایان یادآور شد: در گذشته‌ها به برخی مسایل از جمله محیط زیست و استاندارد توجهی نمی‌شد ولی در حاضر همه مسئولین به مسایل محیط زیست  و استاندارد توجه خاصی دارند و در طراحی کارخانجات و صنایع مسایل زیست محیطی مد نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بدنه اقتصادی دولت سیزدهم با یک تدبیر ویژه و خرد جمعی طرح کالابرگ الکترونیکی را طراحی و اجرایی کرد تا فشار کمتری به مردم به خصوص دهک‌های پایین جامعه در جهت تامین نیاز‌های غذایی وارد شود.

در این طرح جامع و البته هوشمندانه دولت سعی کرد تا از طریق یارانه‌ها سبد غذایی مورد نیاز مردم را در حد قابل قبولی تامین کند از این رو با اختصاص این طرح به دهک‌های مختلف جامعه شیوه جدیدی را در تامین نیاز‌های غذایی مردم ابداع کرد.

در طرح کالابرگ الکترونیکی برای همه یارانه‌بگیران اعتبار کالابرگ الکترونیک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود که افراد می‌توانند با کارت بانکی سرپرست خانوار ۱۱ قلم کالای مورد نظر شامل مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، قند و شکر، روغن، ماست، شیر، پنیر، ماکارونی و حبوبات را خریداری کنند.

طبق اطلاعات مندرج در پایگاه اطلاع رسانی دولت در طرح کالابرگ الکترونیکی ۷ دهک از افراد جامعه تحت پوشش قرار دارند و هدف دولت از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی این است که مواد مغذی موردنیاز در ۱۱ قلم کالای سبد مدنظر کالابرگ الکترونیکی به جامعه هدف برسد و دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها مشکلی پیدا نکند.

گفتنی است طبق آمار‌ها و گزارش‌های منتشر شده دولتمردان و تیم اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی نمره قابل قبولی را از مردم در جهت اجرای این طرح کسب کرده است روندی که زمزمه‌های ادامه این طرح را قوت می‌بخشد در حالیکه که دولتمردان هنوز درباره این موضوع اظهارنظر شفاف و صریح نداشتند.

بدون شک تامین سبد غذایی مردم به خصوص اقشار کم‌درآمد و ضعیف یکی از مهم‌ترین اهداف تمامی دولت‌ها در کشور‌های مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران است که این مهم با درایت هوشمندانه مسئولان کشورمان به بهترین شکل ممکن و بارعایت تمام پروتکل‌ها و اصول اقتصادی اجرایی شده که این روند قابل تقدیر است و امیدواریم به بهترین شکل ممکن تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟