Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتابچه مصور مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ فیفا در روسیه در اواسط ماه مارچ منتشر می‌شود. این کتابچه ۱۸ دلار است و اولین دایره المعارف فیفا در روسیه به شمار می‌رود.

‌به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، کتابچه حاوی اطلاعات کامل و عکس در رابطه با جام جهانی ۲۰۱۸ فیفا در اواسط ماه مارچ منتشر شده و وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتابچه تمامی تیم‌های حاضر در جام جهانی امسال معرفی شده‌اند. اطلاعات در رابطه با بازیکنان، استادیوم‌ها، برنامه بازی‌ها ، آمارهای مربوط به بازی‌های قبل و تاریخ فیفا در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

اطلاعات این کتابچه بسیار به روز است و به سرعت آپدیت خواهد شد. کتابچه مصور جام جهانی ۲۰۱۸ تنها دایره المعارف فیفا در روسیه خواهد بود و برای انتشار آن مجوزهای مختلف از سازمان‌های فوتبال گرفته شده است.

قیمت این کتابچه ۱۰۰ روبل معادل ۱۶ دلار است.

بازی‌های جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای در یازده شهر مختلف روسیه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ منطقه خمبی و سرای شهرستان گرمه یکی از مناطق کوهستانی است که دارای دشت وسیعی (حدود ۱۰هکتار) از لاله‌های واژگون زرد رنگ است به طوری‌که این منطقه به عنوان ذخیره‌گاه ژنتیکی لاله واژگون معرفی شده است.
علاوه بر منطقه خمبی، قسمت‌های غربی کوه آلاداغ، منطقه جوزک، کوه پلنگ و بزداغی در مانه و سملقان، کوه بهار و سالوک در جاجرم، قسمت‌هایی از کوه اسدلی در بجنورد و کوه تکل قوز در نوار مرزی راز و جرگلان نیز محل رویشگاه این گل است.
زمان رویش گل‌های لاله واژگون اواسط فرودین ماه است که تا اواسط اردیبهشت ماه نیز در طبیعت وجود دارند.

دیگر خبرها

  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت‌ خمبی گرمه