Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نشست فرهنگ، آینده و تمدن نوین اسلامی با حضور کارشناسان در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: دومین نشست علمی کمیسیون آینده پژوهی سومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی با موضوع «فرهنگ، آینده و تمدن نوین اسلامی» به همت دانشگاه شاهد و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر پایه گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، این نشست با ارائه توحید محرمی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، حجت الاسلام عبدالعلی رضایی، عضو کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و علیرضا کیقبادی، استاد دانشگاه و پژوهشگر صدا و سیما برپا می شود.

 

این نشست فردا یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولی عصر(عج)، پایین تر از میدان ولی عصر(عج)، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره روستا و عشایر  پایان ماه مبارک رمضان در منطقه رمون از توابع شهرستان جیرفت خبر داد که با همکاری امور عشایری برگزار خواهد  شد. 

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیرگذاری جامعه عشایری در سبد غذایی خانوارها و بازار تولید، فراهم کردن زمینه‌های برگزاری جشنواره‌ها را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات و دستاوردهای این قشر دانست و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره عشایر و روستا پایان ماه مبارک رمضان در دهستان رمون برگزار خواهد شد .

وی از برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های محلی عشایر جنوب کرمان را از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره عشایر و روستا خبر داد که بصورت همزمان در دستور کار قرار دارند و اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای فرهنگ، آداب و رسوم و هنر منحصر به فرد است که جامعه عشایری و روستایی به عنوان پرچم داران خرده فرهنگ‌ها باید بیش از این در زنده نگه داشتن این مهم مورد حمایت قرار بگیرند تا به فراموشی سپرده نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برپایی غرفه‌های عرضه تولیدات و صنایع دستی عشایر و روستاییان را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در حاشیه جشنواره دایر خواهند بود و افزود: جشنواره بهترین فرصت برای عرضه تولیدات داخلی است و از آنجائی که رهبر معظم انقلاب در شعار سال به تولید اشاره جدی داشتند باید همگان عزم خود را برای حمایت از آنها بکار گیرند.

حسینی از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد که در همه صحنه‌ها همگام با ملت ایران اسلامی حضور داشته‌اند و گفت: جامعه عشایر و روستاییان در پشتیبانی در زمان جنگ مشارکت‌ داشتند ضمن اینکه شهدا، جانبازان و آزادگانی را به انقلاب تقدیم کردند.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی موفق از جامعه عشایری معرفی کرد که از دل سیاه چادرها قد کشید و لرزه بر کاخ سفید انداخت و گفت: سیاه چادر عشایر نماد صداقت، پاکی، وفاداری، کار و کوشش است که نمونه آن فرمانده شهید است که با گام‌های استوارش محور مقاومت را در حراست از ارزش‌ها و مرزها به یادگار گذاشت که همگان مدیون این قشر هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • امت اسلامی پایه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است
  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک