Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- قائم مقام ارشد شرکت ولوو تراکس از تبديل سايپا ديزل به هاب (مرکز) صادراتي ولوو تراکس در منطقه و افزايش داخلي سازي به عنوان 2 برنامه اصلي اين شرکت در ايران ياد کرد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از سايپا، خانم «هلن ملکويست» در حاشيه بازديد از اين شرکت و ديدار با مديران ارشد آن افزود: اکنون همکاري نزديکي بين اين 2 شرکت در جريان است که در اين ميان، توجه به نيازها و خواسته هاي مشتريان ولوو در ايران، محور اصلي مذاکرات با سايپاديزل و تعيين اهداف آينده به شمار مي آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به ديدار خود با مديرعامل اين گروه صنعتي، گفت: مذاکره هاي خوبي در زمينه هاي توليد، سرمايه گذاري مشترک، موضوعات مالي و خدمات قابل ارائه به مشتريان داشتيم که تحقق آن، نيازمند کار گروهي منسجم و هماهنگ است.
ملکويست، سابقه همکاري بيش از 30 سال با اين شرکت را در نتيجه ارتباط و تعامل مناسب ميان اين 2 شريک تجاري قديمي برشمرد و خاطرنشان کرد: اين دو گروه صنعتي از جمله برندهاي بسيار قوي و شناخته شده در ايران هستند و شرکت ولوو نيز به دليل مدت زمان طولاني حضور خود را در ايران و عرضه محصولات خود توسط سايپاديزل، به برندي قابل اعتماد تبديل شده است که اين موفقيت، ناشي از تفکر جهاني و توجه ويژه به مسائلي نظير کيفيت، ايمني، نوآوري و مسائل زيست محيطي در محصولات توليدي است.
وي تصريح کرد: يکي از برنامه هاي استراتژيک ولوو در ايران، تبديل سايپاديزل به هاب صادراتي منطقه است که با توجه به ظرفيت هاي مناسب موجود، در حال مطالعه روي کشورهاي همسايه و بازارهاي هدف هستيم تا بتوانيم زمينه هاي لازم براي صادرات محصولات توليدي اين شرکت را فراهم کنيم.
وي همچنين افزايش داخلي سازي را يکي ديگر از برنامه هاي مشترک اين دو شرکت برشمرد و بيان داشت: استفاده از قابليت هاي موجود قطعه سازي در ايران که مطابق با قوانين و استانداردهاي جهاني و شرکت ولوو تراکس باشد، در دستور کار مشترک قرار دارد و قصد داريم با حفظ کيفيت محصول، به درصد مناسبي از داخلي سازي محصولات در ايران دست يابيم.
به گزارش ايرنا، آذرماه گذشته «کلس نيلسون» مديرعامل شرکت ولوو تراکس در مراسم واگذاري هفتاد و پنج هزارمين کاميون ولوو توليدي اين شرکت در ايران به مشتريان اظهار کرده بود: ايران از نيروهاي تحصيلکرده و مهندسان توانايي برخوردار است و شايد روزي بتوانيم در زمينه بومي سازي موتور و گيربکس نيز با ايران همکاري داشته باشيم.
وي همچنين به امکان سنجي صادرات کاميون هاي توليدي از ايران به ساير کشورهاي منطقه و همسايگان ايران اشاره کرد که اين شرکت در حال کار کردن روي آن بوده و در نظر دارد در صورت امکان به منطقه و حتي کشورهاي آفريقايي صادرات داشته باشد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: @IRNAeco
اقتصام* 3065* 6075
تنظيم: محمد ملک دار* انتشار: زهرا هجيني نژاد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر داریم دو شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری گاز وصل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، احمد فعله‌گری در جمع خبرنگاران استان با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر مناطق روستایی مرزی و کوخ‌نشین استان اظهار کرد: به‌رغم سختی مسیر و کوهستانی بودن استان، کار گازرسانی به روستاها انجام شد.

وی در مورد کل تعهدات سال ۱۴۰۲ در بخش‌های مختلف، افزود: در سال گذشته کل تعهدات اشتراک پذیری ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد بوده که با بررسی عملکرد در سال گذشته و تا پایان اسفند ماه مازاد بر سقف تعهدات، اشتراک پذیری شهری و روستایی صورت گرفته است‌.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۲۳ هزار و ۱۱۶ اشتراک پذیری جدید انجام شد که درصد پیشرفت در این بخش ۱۲۸ درصد و بیش از ۴۱۴ کیلومتر شبکه‌گذاری در بخش پروژه‌های شهری و روستایی انجام شده که این میزان بدون افزایش و عدول از سقف بودجه مصوب عمرانی انجام شده است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند سه میلیارد و ۶۹۶ میلیون مترمکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر این استان دارای ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی است که ۴۵۰ هزار و ۹۹۷ مشترک شهری و ۱۷۶ هزار و ۵۵۶ مورد روستایی و ۲ هزار و ۷۳۹ مشترک صنعتی است.

وی با بیان اینکه جمعیت استان کردستان بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از این عامل انرژی، هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: از تعداد علمک‌های نصب شده در استان، ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهرها و ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستاها و ۱۵۱۳ علمک برای واحدهای تولیدی و صنعتی نصب شده است.

فعله‌گری ادامه داد: میزان شبکه‌گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر است که بیشتر این شبکه‌گذاری‌ها در روستاهای استان اجرا شده است.

وی افزود: ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستاها و سه هزار و ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهرها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحدهای تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

وی در مورد عملکرد شرکت گاز استان کردستان در بخش نصب انشعابات در سال ۱۴۰۲ نیز عنوان کرد: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب پنج هزار علمک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب هفت هزار و ۷۷۶ علمک عملاً پیشرفت ۱۵۶ درصدی داشت و در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار مترمکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در مورد اهداف سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که سال جدید را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری فرمودند و در راستای تحقق بخشیدن شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان کردستان را در دستور کار داریم.

فعله‌گری تاکید کرد: با توجه به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر داریم دو شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری گاز وصل کنیم.

کد خبر 751264

دیگر خبرها

  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی