Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@08:29:16 GMT

ورزشکاران باید از فیلم ها رزمی استقبال کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۶۵۳۹

ورزشکاران باید از فیلم ها رزمی استقبال کنند

مسلم دارابی بازیگر فیلم خروج و قهرمان مسابقات مردان آهنین در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه در رشته های رزمی نظیر کیک بوکسینک،کونگ فو و .. سر رشته دارم اظهار داشت: برای معرفی آثارهای تاریخی و گردشگری کشورم ایران در خدمت نویسنده و کارگردان فیلم EXIT استاد سبک ووشو استاد سهراب زاده هستم.

وی با اشاره به اینکه استاد سهراب زاده از من دعوت به عمل آورد تا درEXIT فیلم  بازی کنم گفت: دیدگاه او با من نزدیک بود و مدتی است به ایران سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم سینمایی خروج خاطرنشان کرد: در فیلم های دیگر از ورزشکاران و ورزش های رزمی استفاده نامناسب می شود ولی استاد قصد دارند دید مثبتی در ورزش رزمی ایجاد کنند و سبک نوین دیگری مانند ووشو در سینمای ایران ایجاد کند.

دارابی ابراز امیدواری کرد فیلم های دوم و سوم  EXIT با هدف ایران شناسی نیز ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازیگر نیستم عنوان داشت: سهراب زاده از چوب بازیگر می سازد و می توانند تحول عظیمی در سینمای ایران به وجود بیاورند.

دارابی در پایان فیلم خروج  را به ورزشکاران رزمی  پیشنهاد داد و افزود: چندین سال بود چنین فیلم رزمی در ایران ساخته نشده بود و به نظر من وظیفه ورزشکاران است که این نوع فیلم ها را تبلیغ کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت

به گزارش جماران، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • کیخسرو و سهراب در بیستون
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • نوشداروی بعد از مرگ سهراب سازمان لیگ/ مقابله با بیانیه نویسی بعد از چند سال و ۲۳ هفته!
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس