Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@12:40:18 GMT

سقوط آمریکا و هم پیمانانش را به زودی خواهیم دید

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۶۸۵۷

سقوط آمریکا و هم پیمانانش را به زودی خواهیم دید

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمنان تاکنون چیزی بجز شکست تجربه نکردند.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار حسین سلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد با بیان اینکه ملت ایران آگاهانه در تمامی صحنه ها حضور دارد و پیش می رود، تصریح کرد: به حول و قدرت الهی بزودی سقوط و نابودی آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و هم پیمانان آنها را با چشمان خود خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توطئه تجزیه طلبانه دشمنان را در راستای خدشه دار کردن استقلال، وحدت و تمامیت ملت دانست و افزود: با پایمردی ملت و تدابیر رهبری سیاست های دشمنان ناکام مانده و تاکنون دشمنان جز شکست از نظام اسلامی چیزی تجربه نکرده اند.

سلامی انقلاب اسلامی را بعثتی مجدد برای بازیابی مجد و عظمت ملت ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی نقطه آغازینی برای شکل دهی به تمدن نوین اسلامی بوده و در آن مقطع تاریخی فرصتی فراهم شد تا مسلمانان به بازیابی هویت حقیقی خویش نزدیک شوند.

وی انقلاب را محشری برای ملت ایران و مجالی برای تفسیر مفاهیمی چون استقلال، آزادی، کرامت، امنیت و عزت دانست و گفت: چپاول ثروت‌های مادی، عقب ماندگی، ذلت و ابتذال و غارت فرهنگ از مشخصه های جامعه قبل انقلاب بود که امام راحل با پیام های نجان بخش خود تصویر جامعه ایران را تغییر دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگرچه در جامعه کنونی مشکلاتی هم هست که این جز لاینفک هر جامعه ای بوده و حتی کشورهای پیشرفته هم مستثنی از آن نیستند، اما ملت ایران اگر مشکلی هم دارند در عوض مقتدر، عزیز بوده و خود تصمیم می گیرد.

وی با بیان اینکه ایران امروز با کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه های علمی، فناوری و نظامی قابل رقابت بوده و در بسیاری از زمینه ها از کشورهای اروپایی پیشرو هستیم، تصریح کرد: امروز پدافندهای ما جز بهترین های دنیا بوده و ساخت رادارهای فوق پیشرفته، پرتاب ماهواره به فضا، ساخت توربین های عظیم و تولید 98 درصد داروهای پزشکی تنها بخشی از توفیقات نظام اسلامی بعد از 39 سال تلاش توسط فرزندان این کشور است.

سلامی با بیان اینکه دشمن بدنبال ایجاد عملیات روانی بوده تا دستاوردهای انقلاب به دست فراموشی سپرده شود اظها رکرد: انقلاب اسلامی شکوه دشمنان را در هم شکسته و ایران به یک سفینه امن برای تمامی کشورهای اسلامی تبدیل شده که به الگویی موفق برای بلاد اسلام تبدیل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رهبری با تفکر عمیق و اندیشه خود توطئه های دشمنان را می شناسد و همه اندیشه های باطل آنها را ابطال می کند.

سلامی با بیان اینکه امنیت کامل در کشور برقرار است افزود: در همه جای دنیا ناامنی و آشوب غوغا می کند در حالی که در ایران نصرتهای الهی جاری بوده و تجربه نشان داده تا زمانی که ملت آگاهانه از رهبری پیروی می کنند هیچ گزندی به کشور و نظام نخواهد رسید.

وی اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: امروزه فقر و محرومیت برای سپاه همانند دشمن است و بمانند مبارزه با دشمن خارجی با فقر و محرومیت نیز مبازه خواهیم کرد تا گرد وغبار فقر اگر بر بخشی از جامعه نشسته است با اراده اهنین رفع کنیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه پاسداران هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران اسلامی است، گفت: سپاه در این چند دهه توانسته با اقتدار و روحیه شهادت طلبی، تمام معادلات جهانی را تغییر دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و یاد و خاطره سرداران رشید اسلام، با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: قدرت نظامی و دفاعی غیر قابل انکار سپاه پاسداران، تمامی معادلات جهانی را برهم زده است و دشمنان نظام اسلامی باید این واقعیت را بپذیرند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: قوام هر کشوری به نیروهای مسلح آن کشور است و رفع تهدیدات داخلی و خارجی نیز نیازمند اقتدار پایداری بوده که باید روز به روز تقویت شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی در کل منطقه در خلأ قدرت قرار گرفته بودیم که این خلأ ناشی از رژیم دست نشانده استکبار جهانی بود؛ آمریکا برای مبارزه با شوروی تلاش می کرد تقابل سردی را ایجاد کند چون یکی از ستون های اصلی آمریکا در منطقه همان رژیم پهلوی بود که سقوط کرده بود.

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امام خمینی(ره) با نگاه دوراندیش و مدبرانه خود مورد نظر قرار داد، دفاع از ارتش بود، زیرا در آن دوران، گروهک‌های منافق و کمونیسم شعار انحلال ارتش را سر می دادند و به همین دلیل امام خمینی(ره) در 29 فروردین ماه اعلام کردند که ارتش باید بماند.

وی تصریح کرد: در کنار ارتش جمهوری اسلامی برای ایجاد یک قدرت درونی، تشکیل سپاه پاسداران به صورت رسمی از سوی رهبر کبیر انقلاب اعلام شد و مسئولیت‌های سپاه علاوه بر حفاظت از شخصیت های سیاسی و درجه یک کشور، گسترش پیدا کرد تا همپای ارتش در تهدیدات درونی و بیرونی نیز با دشمنان مقابله کند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور یادآور شد: سپاه پاسداران هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران اسلامی است و در این چند دهه توانسته با اقتدار و روحیه شهادت طلبی، تمام معادلات جهانی را تغییر دهد.

وی اظهار کرد: تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی در سالهای متوالی توسط سپاه پاسداران خنثی شد اما قدرت های آن دوران جهان نیز بیکار نماندند و برای آسیب زدن به این اقتدار ایران اسلامی دست به کار شدند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در ابتدای انقلاب آمریکا، فرانسه و انگلیس به عنوان قدرت بزرگ جهان که دیگر از رژیم پهلوی ناامید شده بودند، جمهوری اسلامی را بزرگترین تهدید منطقه می دانستند و توطئه‌های خود را با حمایت از گروه های تروریستی خود در داخل کشور، آغاز کردند.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از آرمان های انقلاب و نظام و مبارزه با این گروه های تروریستی و منافق به شهادت رسیدند اما این روحیه شهادت طلبی و ولایتمداری روز به روز قوی‌تر شد تا در نهایت اکنون نیروهای مسلح ایران اسلامی و به خصوص سپاه پاسداران به یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده اند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور به حضور پررنگ سپاه پاسداران برای خدمت به مردم و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: خدمت به زائران راهیان نور در یادمان های شهدا ، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، مبارزه با کرونا، خدمت به زائران اربعین حسینی، خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب گروه های جهادی، تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان، تهیه و توزیع بسته معیشتی، درمان رایگان بیماران در مناطق محروم و بسیاری از موارد دیگر تنها بخشی از خدمت رسانی سپاه پاسداران به مردم شریف ایران اسلامی و خوزستان است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح سالهاست که خود را آماده نبردهای بزرگ کرده و با دسترسی به تجهیزات مدرن و پیشرفته و موشک های برد بالا و نقطه‌زن، هواپیمای بدون سرنشین و انواع تجهیزات نظامی و دفاعی به بالاترین سطح قدرت دفاعی رسیده است.

فرمانده سپاه خوزستان خاطر نشان کرد: در عملیات وعده صادق سپاه پاسداران نه تنها با رژیم صهیونیستی بلکه با تمامی کشورهای عضو ناتو درگیر شد چرا که همگی این کشورها با لایه های پدافندی برای دفاع از رژیم صهیونیستی دست به کار شدند.

وی افزود: ناتو تعدادی هواپیمای اف 35 را بر فراز آسمان به پرواز درآورده بود و با وجود پدافند ضد موشکی پاتریوت برای مهار موشک های سپاه باز هم تعدادی موشک به صورت دقیق به اهداف پیش بینی شده اصابت کرد و به دشمنان نشان داد که اگر خدشه ای به منافع ایران اسلامی وارد شود، دیگر هیچ نقطه ای از جهان برای آنها امن نیست. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • سپاه صادق
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند