Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، مسابقه داستان‌نویسی «از انقلاب تا پيروزی» هم‌زمان با چهارمين روز از ايام مبارک دهه فجر در قزوین برگزار می‌شود.
این مسابقه که به همت «خانه فرهنگ محمديه» و سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قزوين برگزار خواهد شد، ويژه رده سني 9 تا 25 سال است.
مسابقه داستان‌نویسی «از انقلاب تا پيروزي» از 15 بهمن‌ آغاز و تا 22 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به بهترين آثار ارسالي از نظر محتوا، خلاقيت و ساختار ادبي مناسب جوايزي اهدا مي‎شود.
شرکت‌کنندگان گروه سني کودکان باید داستان‌هایی با 100 تا 300 کلمه، در گروه سني نوجوانان داستاني با 300 تا 450 کلمه و در گروه سني بزرگ‌سالان داستاني با 500 تا 1500 کلمه به رشته تحریر درآورند.
علاقه‌مندان به شرکت در اين مسابقه می‌توانند با مراجعه به خانه فرهنگ محمديه واقع در خيابان سپه کوچه محمديه برگه‌هايي ويژه مسابقه را دريافت ‌کنند يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 33564971 تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۴ بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با ۹ امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • قیصر امین‌پور نمی‌خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • «راز جزیره» در شبکه امید