Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@09:50:48 GMT

بنگر: گل زدن همیشه خوشحال کننده است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۷۰۴۰

بنگر: گل زدن همیشه خوشحال کننده است

دومین گل مدافع با تجربه نفت تهران یک امتیاز با ارزش برای این تیم به ارمغان آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نفت تهران در هفته بیست و دوم به مصاف پیکان رفت و توانست با گل محسن بنگر در نیمه دوم شکست را تبدیل به مساوی کرده و تا حدودی از منطقه خطر دور شود.

محسن بنگر مدافع باتجربه تیم نفت که گل مساوی تیمش برابر پیکان را به ثمر رساند در رابطه با این گل گفت:

« شاید خیلی کلیشه ای باشد؛ اما این گل واقعا روی زحمت همه بچه ها به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره بازی گفت:

« بازی خیلی خوبی بود. یک پنالتی برعلیه ما گرفتند که به نظر خودم به هیچ وجه پنالتی نبود و ما روی همین پنالتی گل خوردیم. اما داور بعد از آن پنالتی هزاردرصدی ما را نگرفت.»

بنگر ادامه داد:

« ما بعد از این که گل را خوردیم بازی را کاملا گرفتیم و در نیمه دوم گل هم زدیم. بعد از مساوی هم بازی برابر بود و دو تیم از موقعیت هایشان استفاده نکردند. در مجموع مساوی عادلانه بود هرچند اگر آن پنالتی را برای ما می گرفت، نتیجه می توانست طور دیگری هم رقم بخورد.»

محسن بنگر مدافع باتجربه نفت تهران در این رابطه که از زمان حضور هومن افاضلی این تیم تساوی های زیادی داشته و آیا این به روش اتوبوسی این تیم مربوط می شود گفت:

« نه اتفاقا از وقتی آقای افاضلی آمده موقعیت های گل زیادی به وجود می آوریم.»

او افزود:

« ما برابر پیکان بازی رفت را با سه گل باخته بودیم و حالا مساوی کردیم یا با تراکتور در دور رفت باختیم؛ اما در بازی برگشت این تیم را بردیم و این ها روند پیشرفت تیم ما را نشان می دهد.»

محسن بنگر اضافه کرد:

« تیم ما روز به روز پیشرفت می کند و تمام تلاشمان را می کنیم تا این تیم را از منطقه سقوط دور کنیم. فکر کنم تا الان هم تا حدودی موفق بوده ایم.»

مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه درباره گلش گفت:

« گل زدن همیشه خوشحال کننده است برای خود من هم همینطور است. برای گلزنی از قبل برنامه ای نداشتم، توپی رسید و زدم و خداراشکر تبدیل به گل شد.»

بنگر که در نیم فصل به خاطر مسایل تیم نفت قصد جدایی از این باشگاه را داشت گفت:

« خب دلم می خواست بروم؛ اما الان شرایط خیلی خوب است و تیممان حال خوبی دارد. پشیمان نیستم که از نفت نرفتم، چرا که معتقدم آدم حتی در شرایط بد هم باید کنار دوستانش باشد.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم

سرمربی جالوروسی از نمایش شاگردانش برابر بیانکونری تمجید کرد

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

دنیله ده روسی، سرمربی آاس رم پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس در گفتگو با اسکای گفت:

عملکرد عالی‌ای برابر یوونتوس داشتیم. به خاطر بازی فشرده و سختی که برابر بایرلورکوزن انجام داده بودیم، انگار که تا ۴۸ ساعت قبل، ما را گچ گرفته بودند! در حال حاضر فقط می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم و از عملکرد آن‌ها خوشحال باشم. فراموش نکنیم که یوونتوس تیمی قوی است و بازیکنانی استثنایی دارد. طبیعتاً کسب تساوی برای ما خوشحال کننده نیست، دلیل شادمانی من این است که بازیکنان رم نگرشی خوب و همچنین میل شدیدی برای رسیدن به اهدافشان دارند. چهار یا پنج بازیکن ما در فصل جاری ۱۰ هزار دقیقه بازی کرده‌اند و بازهم با تمام قوا در میادین حاضر می‌شوند! این همان نگرشی است که راجع به آن صحبت می‌کردم.

تعویض دیبالا در ابتدای نیمه دوم:

او از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. خودش گفت که مساله جدی‌ای نیست اما ما در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود