Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ۱۴۷ تیم عملیاتی در عملیات مشترک طرح یار مهربان همکاری کردند گفت: خوشبختانه ما هیچ‌گونه حاشیه‌ای در اجرای این عملیات نداشتیم. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، سردار رضا بنی‌اسدفر امروز در آئین اختتامیه عملیات مشترک پاکسازی جنوب و شرق استان کرمان اظهارداشت: طرح یار مهربان نیاز اصلی و اساسی حوزه ماموریتی پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در جامعه تصریح کرد: اگر بتوانیم به موضوعات فرهنگی و اجتماعی بپردازیم کار بسیار بزرگی کردیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه 75 درصد قتل‌ها غیرامنیتی هستند بیان کرد: درصورتی کار ما موفق است که تشکیل کارگاه های آموزشی در روستاها انجام شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از مردم محلی امکان این وجود دارد که افراد مشکل‌زای هر حوزه و منطقه را معرفی کنند بیان کرد: امنیت یک نیاز همگانی است و اگر هرکسی در هر جایگاهی که حضور دارد نقش خود را در حفظ امنیت انجام دهد دیگر مشکل امنیتی وجود ندارد.

بنی‌اسدی‌فر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تلاش کرده تا در طول ایام سال 96 در مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلف وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد و بتوانند زمینه امنیت استان را فراهم کند تصریح کرد: ما آمادگی لازم را برای مناسبت‌های پیش رو را داریم تا بتوانیم امنیت لازم را برای مردم برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه 147 تیم عملیاتی در این عملیات مشترک همکاری کردند افزود: خوشبختانه ما هیچ‌گونه حاشیه‌ای در این عملیات نداشتیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات 335 مورد کشف سرقت، 21 دستگاه خودرو سرقتی، 41 دستگاه موتورسیکلت کشف شده است.

وی با بیان اینکه 89 مورد درگیری عملیات با قاچاقچیان را داشتیم، افزود: در حوزه جرائم خشن 27 درصد کاهش جرم داشتیم.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه امنیت موضوع بسیار مهمی است و باید قدر امنیتی را که داریم بدانیم گفت: نیروی انتظامی در مسائل امنیت با تمام توان ایستاده است.

وی با بیان اینکه شرایط عمومی جامعه ما بسیار مطلوب است و باید قدر این مهم را بدانیم تصریح کرد: طرح یار مهربان استمرار پیدا می‌کند تا بتوانیم شرایط را به گونه‌ای تغییر دهیم.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی ؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی