Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نائب رئیس اول خانه احزاب گفت: ارج نهادن به اصل مشارکت در روابط بین الملل و عدم دخالت در امور داخلی کشورها در تقویت صلح و امنیت بین المللی موثر است.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان، قدرتعلی حشمتیان، نایب رییس اول خانه احزاب و دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایرانیان در بیست و نهمین نشست کمیته دایمی کنفرانس بین‌ المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم ضمن قدردانی از حزب موتلفه برای گردهمایی احزاب آسیایی گفت: اینجانب به عنوان رییس پیشین خانه احزاب و عضو هیئت رییسه کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از تمام شخصیت های سیاسی و احزاب آسیایی تشکر می کنم و جمهوری اسلامی ایران همواره مشوق گسترش نهادهای مدنی و مشارکت تمامی اقشار جامعه در فرآیند تصمیم گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حشمتیان افزود: وجود مطبوعات متنوع و تشکل های سیاسی و صنفی در جامعه ایران بیانگر عزم جدی مقامات این کشور در تسهیل مشارکت مردم به ویژه جوانان در مدیریت و اداره جامعه است.

 

دبیر کل حزب مستقل و اعتدال ایران تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه های ایران در چهارچوب تشکل های سیاسی و هماهنگ با قوانین کشور در اداره کشور و دانشگاه ها و مسایل سیاسی مشارکت داده می شوند. بدیهی است جامعه ای که تضارب و تبادل آرا را پذیرفته است همواره در معرض اختلاف و مناقشات اجتناب ناپذیری قرار دارد و در کشور ما هم اختلاف احزاب و تشکل های سیاسی در این راستا بوده است.

 

حشمتیان گفت: جای تاسف دارد که برخی از کشورها با بهره گیری از برتری در تکنولوژی ارتباطات اینگونه اختلافات را موضوع تبلیغات منفی خود قرار داده و اخبار جهان را نه به طور واقعی بلکه آنگونه که خود می خواهند به اطلاع مردم می رسانند که به نظر ما نوع دیگری از سیاست سلطه طلبی، تحمیل یک فرهنگ خاص و دخالت در امور داخلی دیگر کشورهاست که علیه کشورهای مستقل اعمال می شود.

 

نایب رییس اول خانه احزاب با اشاره به اینکه جامعه جهانی همچنان درگیر بحران های کهنه و نو می باشد، گفت: یکی از کهنه ترین بحران های مزبور دنیا و به ویژه خاورمیانه مسئله غزه و فلسطین است که همواره مورد توجه احزاب و تشکل های سیاسی در منطقه حساس خلیج فارس می باشد.

 

حشمتیان اظهار کرد: به نظر ما برای رسیدن به صلح و امنیت کامل در آسیا و حتی خاورمیانه و جهان با به رسمیت شناختن تمامی حقوق فلسطینیان از جمله آزادی کلیه سرزمین های اشغالی به ویژه قدس شریف و بازگشت کلیه آوارگان و حاکمیت همه جانبه سرزمین اجدادی شان برقرار خواهد شد که باید مورد توجه جدی احزاب آسیایی قرار گیرد.

 

حشمتیان ادامه داد: در منطقه حساس خلیج فارس همکاری میان کشورهای منطقه که دارای مشترکات فراوانی هستند می تواند همکاری میان کشورهای آسیایی را در پی داشته که این خود ضامن صلح و ثبت و شکوفایی اقتصادی است.

 

نایب رییس اول خانه احزاب در مورد پیشنهادات حزب مستقل و اعتدال ایران اظهار کرد: ارج نهادن به اصل مشارکت در روابط بین الملل، درک متقابل فرهنگ ها و احترام به ارزش ها و سنت های اعتقادی، تقویت نهادهای مدنی و مردمی و همکاری برای رقابت سالم، همکاری در مبارزه با تروریسم و خشونت، همکاری در امحای تسهیلات کشتارجمعی و کاهش سلاح های نامتعارف و عدم دخالت در امور داخلی کشورها و احترام به حقوق دیگران از پیشنهادات این حزب است.

 

حشمتیان گفت: برای تقویت صلح و امنیت بین المللی ما نیازمند مشارکت واقعی تمامی احزاب هستیم و حضور و دخالت نیروهای خارجی در کشورها هیچگاه روش مناسبی برای دستیابی به هدف مشترک تامین امنیت و صلح در کشورها نیست.

 

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است. او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

رسانه‌های اسرائیل روز گذشته خبر از واژگونی خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل داده اند.

کد خبر 847589 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!