Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران- مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حرکت عظیم و عمیق فکری و مردمی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علیرضا مرزبان امروز (شنبه) در آیین زنگ انقلاب با اشاره به تشکیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی حرکت مردمی به رهبری فقیه و مدیر آغاز شد و سرانجام در بهمن ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حرکت عظیم و عمیق فکری و مردمی تشکیل شده است، افزود: پشتوانه مردمی و وجود رهبری عادل و مدبر عامل پیروزی انقلاب و سبب ماندگاری نظام بوده که هر دو پشتوانه را دیگر انقلاب ها نداشته اند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون ادامه داد: فقدان پشتوانه مردمی و نبود رهبری در راس دیگر حرکت های انقلابی جهان مانند مصر مانع از موفقیت انقلاب آن ها شده است.

وی با بیان اینکه بدون رهبری و مدیریت حرکت های مردمی قادر به ثمر نمی رسد، تصریح کرد: نقش امام خمینی(ره) در مدیریت حرکت های مردمی برای پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

مرزبان با بیان اینکه انقلاب ایران بر پایه ارزش های اسلامی تشکیل شده، تصریح کرد: این انقلاب جناحی و حزبی نیست، بلکه بر پایه مشارکت مردمی و مبتنی بر ارزش های اسلامی بوده و تداوم آن نیازمند مشارکت مردمی، ولایت پذیری و حفظ ارزش ها است.

وی دستاوردهای علمی کشور را مرهون تلاش های علمی دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت اقتصادی و ارتقاء جایگاه کشور در عرصه بین المللی نیازمند فعالیت های علمی و ورود به عرصه های نوین علمی همانند فعالیت های دانش بنیان است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد