Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،با توجه به استقبال گسترده مربیان سطح بالای کشور و بازخورد مثبت از اولین سمینار تخصصی ایگور کولاکوویچ در ایران، کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش فنی مربیان سطح بالای کشور سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» را هم برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدریس در این دوره را هم «ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد که روز دوشنبه 14 اسفندماه سال جاری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

شرایط مربیان جهت حضور در سمینار یک روزه “تاکتیک‌های پیشرفته حمله” به شرح زیر می‌باشد:

1- مربیگری در یکی از تیم‌های ملی در طول 3 سال گذشته

2- مربیگری در یکی از تیم‌های لیگ برتر در طول 3 سال گذشته

3- فعالیت به عنوان مدرس دوره‌های مربیگری

4- واریز مبلغ 100 هزار تومان به حساب فدراسیون والیبال به عنوان ورودیه سمینار

علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از امروز شنبه 14 بهمن ماه تا حداکثر چهارشنبه 9 اسفند ماه با کمیته آموزش و پژوهش تماس (44739125-021 داخلی 123) گرفته و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند تا کمیته آموزش فدراسیون پس از انجام بررسی‌های لازم اسامی قطعی شرکت کنندگان را جهت انجام ثبت نام قطعی اعلام کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی