Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فجر شهید سپاسی مقابل تیم خونه به خونه بابل یک بر یک به تساوی دست یافت. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم خونه به خونه بابل رفت. دیدار این دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان سلمانی، حامد حیدری، احمد حیات منش، علی مصلی نژاد، حمید جوکار، محمد زینال خیری، امین شجاعیان، میلاد صفایی، شاهین مجیدی، ابوذر صفرزاده و مهدی نظری در ترکیب اولیه تیم فجر قرار داشتند.

ناصر سالاری، محمد قریشی، حمید رضا دیوسالار، فرشاد فرجی،  وفا هخامنش، مهران امیری، مهدی حنفی، محمد قاسمی نژاد، سجاد آشوری، روح الله باقری و رضا معقولی در ترکیب اولیه تیم خونه به خونه بابل قرار داشتند.

نیمه نخست این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در نیمه دوم ابتدا تیم خونه به خونه در دقیقه 62 توسط روح‌الله باقری به گل رسید اما تیم فجر که قصد شکست در این دیدار خانگی را نداشت 4 دقیقه بعد توسط عباس بوعزار گل  خورده را جبران کرد.

تیم فجر با این یک امتیاز 36 امتیازی شد و همچنان رده پنجم را برای خود حفظ کرد. تیم نفت مسجد سلیمان، بادران تهران و نساجی مازندران در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/ت

R41382/P1336/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند

نیمه اول نخستین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل شمس آذر قزوین صف‌آرایی کرده است که نیمه اول این مسابقه به تساوی صفر - صفر انجامید.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

ایمان کهیش داور این بازی، در نیمه نخست به بازیکنی از دو تیم کارت زرد یا قرمز نشان نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست