Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۲۲ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز تیم‌های فجر شهید سپاسی و خونه به خونه مازندران رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان ۹۰ دقیقه، حاصل کار ۲ تیم تساوی یک بر یک بود.

روح اله باقری در دقیقه ۶۲ نیمه دوم گل خونه به خونه را به ثمر رساند، اما در دقیقه ۶۶ عباس بوعذار گل خورده زردپوشان را جبران کرد و نتیجه تساوی یک-یک تا پایان باقیماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی اصغر کلانتری در فجر با این تساوی و ۳۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی باقیماند.

فجری‌ها در هفته ۲۳ رقابت‌ها دوشنبه ۲۳ بهمن ماه میهمان ایرانجوان بوشهر هستند.

انتهای پیام/ن

مصاف فجر سپاسی  مقابل خونه به خونه  در لیگ دسته یک 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های اینتر و کالیاری در هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری‌آ از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۲ مارکوس تورام مهاجم تیم میزبان توانست دروازه تیم کالیاری را باز کند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ الدور شومورودوف گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۴ هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی توانست برای بار دوم دروازه تیم میهمان را باز کند. اما این پایان کار نبود نیکولا ویولا بازی را به تساوی کشاند و از شکست تیمش جلوگیری کرد.

اینتر با این تساوی ۸۳ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد و کالیاری با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تساوی خانگی اینترمیلان
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد