Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم- ايرنا- در هفته بيست و دوم از مسابقات ليگ دسته يک فوتبال باشگاه هاي کشور، تيم فوتبال ايرانجوان بوشهر با نتيجه 4 بر 3 از سد صباي قم گذشت.

به گزارش ايرنا، در اين مسابقه که عصر شنبه در ورزشگاه شهيد حيدريان قم برگزار شد، علي مولايي در دقيقه 71 و علي احمدي در دقايق 77 و 88 براي تيم فوتبال صباي قم و صادق گشني، مرتضي رنجبر، حجت اسلامي و عبدالرضا زارعي براي تيم ايرانجوان بوشهر گلزني کردند، با اين حساب انتقال بازي هاي صبا به ورزشگاه حيدريان قم نيز کارساز نشده و صبا همچنان روي ريل ناکامي حرکت مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نيمه اول اين مسابقه تيم ايرانجوان بوشهر بازي بهتري را انجام داد و سه گل را به ثمر رساند ولي در نيمه دوم تيم فوتبال صباي قم با ارائه يک بازي زيبا در دقيقه 88 بازي را به تساوي کشاند.
تلاش تيم ايرانجوان بوشهر در نهايت به ثمر نشست و عبدالرضا زارعي در وقت اضافه گل برتري تيمش را وارد دروازه صباي قم کرد واز اين شهر سه امتياز حساس و سرنوشت ساز را به ارمغان برد.
تيم راه آهن تهران با 4 امتياز، صباي قم با 10 و ايرانجوان بوشهر با 21 امتياز سه تيم قعرنشين ليگ دسته يک باشگاه هاي کشور هستند و تيم ايرانجوان با اين پيروزي توانست خود را از منطقه خطر و سقوط دور کند.
تيم فوتبال صباي قم که تاکنون بازي هاي خود را در ورزشگاه يادگار امام راحل قم انجام مي داد امروز نخستين بازي خود را در ورزشگاه حيدريان قم برگزار کرد.
صبا هم اکنون از 22 بازي 10 امتياز را کسب کرده و به نظر مي رسد از گزينه هاي اصلي سقوط به ليگ دسته دو باشد.
اين تيم سال قبل نيز از ليگ برتر به ليگ دسته يک سقوط کرده بود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمينان ** انتشار: رضا عليمحمدي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)