Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه ایران در زمره پنج کشور نخست دنیا از نظر علم، فناوری، تحقیق و پژوهش قرار دارد گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ادامه دادن راه شهدا است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده پیش از ظهر امروز در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آیین گلبانگ انقلاب دلیجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اقتدار را برای ما به ارمغان آورده و شما دانش‌آموزان به‌عنوان فرزندان انقلاب باید بتوانید در سایه امنیت و ایجاد یک شرایط مطلوب هم از نظر معنوی و هم کیفی و کمی در فضای مدرسه  و درراستای آنچه خانواده‌ها، جامعه انقلابی و کشور انتظار دارند، به عنوان یک سرباز و نیروی کمی و کیفی برای انقلاب و جامعه مفید فایده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیام انقلاب و امام راحل(ره) در 40 سال اخیر مسیر عزت‌مندی و تعالی بوده و ایران اسلامی توانسته در زمره پنج کشور نخست دنیا از نظر علم، فناوری، تحقیق و پژوهش قرار گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و سیاسی کشورها از جمله مزیت‌های پژوهش، تولید علم و فناوری است و در ایران اسلامی با درک این مسئله تلاش‌های گسترده‌ای به منظور بهبود وضعیت تولید علم و فناوری انجام شده که پیشرفت‌های چشم‌گیری هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته‌ایم.

آقازاده بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای سترگی داشته، برای به ثمر نشستن این انقلاب جانفشانی‌های زیادی هم انجام شده و همچنین در مسیر به تعالی رسیدن خون‌های زیادی در راه انقلاب ریخته شده است.

وی ادامه داد: ملت فهیم و انقلابی ایران با توکل بر خداوند و استفاده از هدایت‌های رهبر دینی الگوی حکومتداری دینی را بر ایران حاکم کرده و با جان و دل پای انقلابشان ایستادگی کرده و از آن پاسداری کردند، بنابراین اکنون نیز باید برای رشد انقلاب و صیانت از آن هر کاری که می‌توانند را انجام دهند تا  روح امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر شاد شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: اکنون نهال انقلاب به یک درخت تنومند 40 ساله تبدیل شده که این مهم به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن بوده و امروز از آن به‌عنوان الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان یاد می‌شود.

وی اضافه کرد: نسل چهارم انقلاب اسلامی که جوانان و نوجوان هستند و به‌عنوان وارثان جهاد و شهادت از آنها یاد می‌شود باید با پرچم تعهد و استمرار راه شهدا و امام راحل(ره) را دادامه دهند و برای نظام اسلامی موفقیت‌های بیشتری را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ ت

R41371/P1336/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان (زاده تهران _ ۱۳۵۵) دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از ۲۰۰ مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سال‌های متمادی، استاد نمونه کشوری در سال ۱۴۰۱، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال ۱۳۸۴ و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر منصور انبیا رییس پیشین دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر منصور انبیا (متولد ۱۳۳۷ در تهران)، عضو هیأت علمی و استاد شیمی تجزیه دانشگاه علم و صنعت ایران است که معاون طرح و توسعه دانشگاه علم و صنعت، رییس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران؛ سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران از مهرماه ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه علم و صنعت منصوب شده بود.

منبع: ایرنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • اسلامی: ایران از قطب‌های اصلی تولید انواع رادیوداروها است
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • ایران از قطب‌های اصلی تولید انواع رادیوداروها است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران