Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- استاندار کرمانشاه از تلاش براي ساخت بيمارستان 700 تختخوابي در راستاي ارتقا خدمات دهي و جذب سرمايه گذاري خارجي در استان تاکيد کرد و گفت: تجربه موفق و خوشبين بودن سرمايه گذاران موجب تکرار سرمايه گذاري خارجي در استان مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در پنجمين جلسه ستاد سرمايه گذاري خارجي استان که در سرسراي تدبير استانداري کرمانشاه با هدف بررسي مشکلات حوزه سلامت برگزار شد، از جذب سرمايه گذاري خارجي به عنوان يکي از راهکارهاي رونق اقتصاد استان ياد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: بايد بيشتر از گذشته بررسي شود که چه عواملي موجب رغبت و بازگشت سرمايه گذاران به سرمايه گذاري در استان مي شود و سپس اين راهکارها بايد عملي شود چرا که يک سرمايه گذار موفق، زمينه اي براي تکرار آن در يک منطقه است.
به گفته وي، هنگامي که يک فرد، سرمايه خود را در يک منطقه صرف مي کند اگر نتواند به هدف خود دست يابد ديگر رغبتي براي اين کار نخواهد داشت که اين تجربه، منجر به تبليغ منفي براي يک استان مي شود.
استاندار کرمانشاه با تاکيد براينکه همه ارگان ها و مسئولان مربوطه بايد براي جذب سرمايه گذار خارجي تلاش کنند، تصريح کرد: بارها تاکيد کرده ام که همه ما بايد براي جذب سرمايه گذار به استان فرش قرمز پهن کرده و سعي کنيم موانع را از پيش پاي آنان برداريم چرا که اين امر کمک به ارتقاء اقتصاد و وضعيت معيشتي مردمان اين منطقه است.
در ادامه رييس دانشگاه علوم پزشکي کرمانشاه نيز اظهار داشت: در سالهاي اخير استان کرمانشاه به دليل داشتن مراکز درماني مجهز و کادر پزشکي متخصص و توانمند به قطب درماني غرب کشور تبديل شد که بايد از اين امتياز در راستاي جذب سرمايه گذاري خارجي استفاده کرد.
محمودرضا مرادي افزود: از همين رو ايجاد بيمارستان 700 تختخوابي براي جبران کمبود تخت هاي بيمارستاني و ارتقا خدمت رساني ضرورت دارد که موجب جذب سرمايه گذار به همراه رونق اقتصاد استان مي شود.
به گفته وي، اين بيمارستان در چهار فاز با اعتبار 742 ميليارد تومان احداث مي شود که ساخت آن مي تواند تا ميزان مطلوب، جبراني براي کمبود 800 تخت بيمارستاني در مقايسه با ميانگين کشوري شود.
اين مسئول يادآور شد، قرار براين است که فاز نخست اين پروژه بزرگ حدود سه سال آينده به پايان برسد.
در پايان اين نشست، تعدادي از سرمايه گذاران به بيان راهکارها و پيشنهادها براي جذب سرمايه گذاري در استان پرداختند.
هم اکنون 17 بيمارستان در استان کرمانشاه زيرپوشش دانشگاه علوم پزشکي فعاليت مي کنند.
استان کرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت داراي 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
8066/7460 خبرنگار:زهره کريم زاده ** انتشاردهنده:علي مولوي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین

بررسی رسمی نشان داد فعالیت کارخانه‌های چین در ماه آوریل با سرعت کم‌تری گسترش یافته است که نشان از دست دادن شتاب برای بخش گسترده در آغاز ۳ ماهه دوم است.

به گزارش ایسنا، دفتر ملی آمار چین شاخص مدیران خرید تولیدی را از ۵۰.۸ در ماه مارس به ۵۰.۴ در آوریل کاهش داد. این داده‌ها بر چالش‌های پیش روی سیاست‌گذاران تاکید می‌کند. داده‌های شاخص مدیران خرید نشان داد که سفارش‌های صادراتی جدید با سرعت بسیار کمتری رشد کردند، در حالی که اشتغال همچنان رو به کاهش بود.

سرمایه‌گذاران انتظار دارند مقامات چینی محرک‌های بیشتری را برای حمایت از اقتصاد ارائه کنند. با توجه به اینکه فدرال‌رزرو ایالات‌متحده و سایر اقتصادهای توسعه یافته عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارند، چین ممکن است با دوره طولانی‌تری از تقاضای خارجی ضعیف مواجه شود.

مقامات در سال جاری بر نیاز به توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری در بخش‌های پیشرفته تاکید کردند. با این حال، تحلیلگران اظهار کردند که مشکل اصلی این کشور حول رکود طولانی مدت املاک و بدهی‌های دولت محلی است که اعتماد خانوارها و سرمایه‌گذاران را نسبت به چشم‌انداز اقتصادی کاهش داده است.

در حالی که رشد اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول انگیزه خوشایندی برای بقیه سال ایجاد کرد، ضعف در زمینه‌های کلیدی مانند خرده فروشی در ماه مارس، سود صنعتی و سرمایه‌گذاری دارایی بر چالش چین در ایجاد احیای گسترده تقاضا تاکید می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، چین هدف رشد تولید ناخالص داخلی حدود پنج درصد را برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴