Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@11:48:15 GMT

آرسنال مشتری دروازه‌بان اتلتیکومادرید در تابستان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۹۴۱۳

به گزارش وانانیوز، 

مادریدی‌ها با توجه به ارزش‌های که یان اوبلاک دارد، قراردادش را تمدید‌کرده‌اند.اما این اقدام به معنای آن نیست که گلر تیم در فصل بعد هم از دروازه‌ تیم مراقبت کند.

براساس اعلام روزنامه ایوینینگ استاندارد، آرسنال جدی‌ترین تیمی است که برای جذب این بازیکن تلاش می‌کند.

این نشریه نوشت توپچی‌های لندن در تابستان با «پیتر چک» دروازه‌بانی در اختیار دارند که ۳۵ ساله است و قراردادش در سال ۲۰۱۹ به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این دلیل از حالا به فکر انتخاب جانشین برای گلر چکی خود هستند.

اوبلاک اکنون تا سال ۲۰۲۱ با تیم مادریدی قرارداد دارد و برای انتقال به تیمی دیگر باید ۱۰۰ میلیون یورو تبصره انتقالش را فعال کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!