Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران با اشاره به جلسه‌ای که میان فرابورس ایران و مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن برگزار شد، گفت:­ همه ­نظرات و دغدغه‌های سهامداران که از طرق مختلف از جمله مرکز ارتباطات و سایت فرابورس از سوی سهامداران ذوب ‌آهن اصفهان مطرح شده بود، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از فرابورس ایران، به گفته بهنام محسنی مقرر شد با همراهی مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان و با استفاده از رهنمودهای سازمان بورس و اوراق بهادار، همکاران ما در فرابورس و شرکت ذوب‌آهن اقدامات لازم را برای­ رفع ابهامات انجام دهند و با تصمیم جدی مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای ارتقای شفافیت، بازگشایی نماد معاملاتی ذوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی­ ­با بیان اینکه خوشبختانه مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان عزمی جدی و راسخ برای ارتقای سطح شفافیت اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: قرار است­ در­­جلسات منظمی همه ­موارد ابهام به وجود آمده از جمله در مورد عملکرد شرکت، وضعیت صورت‌های مالی تلفیقی، موضوع افزایش سرمایه و سایر تصمیمات شرکت که بر روند معاملات سهام نیز اثرگذار است مورد بررسی دقیق قرار گرفته و با اقدامات مناسب مدیران ذوب آهن اصفهان برطرف شود.

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس در پایان تاکید کرد: بدیهی است­ همه­ ­تصمیمات و اقدامات شرکت از طریق سایت کدال به عموم ذی‌نفعان منعکس می‌شود و تنها مرجع رسمی و مورد وثوق سهامداران و سرمایه‌گذاران برای کسب اطلاعات کدال خواهد بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس