Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@05:25:29 GMT

تنها کارتخوان های بانک ملت جمع آوری می شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۹۵۲۱

رویداد۲۴-رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت با بیان اینکه دستگاه های کارتخوان در پمپ بنزین ها برقرار هستند و مشکلی در پرداخت وجود ندارد، گفت: با توجه به خودداری بانک ملت به عمل به تعهدات خود، تصمیم گرفته ایم که کارتخوان های این بانک را جمع آوری کنیم.بیژن حاج محمدرضا امروز (شنبه) درباره جمع آوری کارتخوان ها در پمپ بنزین ها و اقدام به دریافت نقدی وجوه مردم، اظهار داشت: ما مشکلی با بانک ملت بابت اجرای تعهداتش داریم؛ بر اساس قراردادی که با بانک ملت داشته ایم، قرار بود پرداخت ها از طریق طرح «کیف پول» این بانک انجام شود، اما متاسفانه به تعهدات خود عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت با بیان اینکه براساس قرارداد 12 هزار میلیارد تومان از سال 86 تاکنون از بانک ملت طلب داریم، افزود: قرار بود که بانک ملت بابت هر تراکنش «20 ریال» به پمپ بنزین ها پرداخت کند، اما به جز چند ماه اول، از عمل به تعهد خود، خودداری کرده است.
وی ادامه داد: همچنین بانک ملت، گاهی اوقات مبالغی که در پمپ بنزین ها پرداخت می شود را با یک هفته و یا 10 روز تاخیر به ما پرداخت می کند.
رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت تصریح کرد: استفاده از کارتخوان های سایر بانک ها به طور عادی ادامه می یابد و مشکلی وجود ندارد.
 در روزهای اخیر تصویری از برخی جایگاه های سوخت در رسانه ها منتشر شد که نوشته شده بود به دلیل 24 ساعته شدن تسویه حساب ها در شاپرک، از ارایه خدمات کارتخوان خودداری می شود و مردم باید خرید بنزین را به صورت نقدی انجام دهند.
همچنین برخی رسانه ها امروز اعلام کردند که سندیکای جایگاه داران سوخت به علت بدهی بانک ها به پمپ بنزین ها، قصد دارند که کارتخوان ها را از پمپ بنزین ها جمع آوری کرده و هزینه سوخت را تنها به صورت نقدی دریافت کنند.
جایگاه های سوخت روزانه به طور میانگین 72 تا 74 میلیون لیتر بنزین در سطح کشور توزیع می کنند.
هم اکنون بیش از سه هزار جایگاه عرضه بنزین و 2 هزار و 500 جایگاه سی.ان.جی مشغول عرضه سوخت در کشور هستند.

ایرنا
 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین