Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به توسعه پروژه‌های عمرانی در روستاها گفت: افزایش سهم ارزش افزوده در روستاهای شهرستان دماوند سبب رشد و توسعه در این مناطق شده است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودهن، در سومین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش رودهن امروز با حضور فرماندار شهرستان دماوند و سایر مسئولان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید صفری فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پروژه‌های برق منطقه 4 مسکن مهر مهرآباد رودهن، کلنگ‌زنی مسجد امام سجاد(ع) روستای یلغان دره، پروژه‌های آسفالت، زیرسازی معابر و... در مهرآباد رودهن، افتتاح بلوار شهید بهشتی در روستای چناران و کلنگ‌زنی ساختمان اداری دهیاری و آتش‌نشانی روستای چناران از جمله پروژه‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: روستای چناران یکی از مهّم‌ترین روستاهای بخش رودهن است که به دلیل نزدیک بودن به راه مواصلاتی اصلی، مردم اهالی و همچنین مسافران باید به بهترین نحو خدمات دریافت کنند..

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در روستاهای شهرستان هم در بخش مرکزی و هم در بخش رودهن از ابتدای سال 96 با تلاش‌هایی که انجام شد سهم ارزش افزوده را بالا بردیم که همین موضوع سبب رشد پروژه‌ها در روستاها شده است.

صفری با بیان اینکه این رشد و توسعه ثمره انقلاب اسلامی است گفت: خوشبختانه امسال درصد بسیار زیادی نسبت به سال گذشته پروژه‌های عمرانی داشتیم که هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی به ویژه در روستاها رشد داشته است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات این پروژه‌ها تصریح کرد: در مسکن مهر مهرآباد رودهن، پروژه برق با اعتبار بالغ بر 300 میلیون تومان، تقریباً مشکل برق این منطقه را رفع کرده است؛ همچنین حدود 200 میلیون تومان صرف هزینه‌های عمرانی مهرآباد و 150 میلیون تومان برای احداث بلوار شهید بهشتی روستای چناران هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دماوند سپس خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه دهیاری‌ها متولی اصلی روستاها و مسئول ستاد مدیریت بحران خود روستا هستند باید مجهزتر باشند تا بتوانند بهتر خدمات‌رسانی کنند، که در این راستا ساختمان دهیاری چنار در دو طبقه با حدود مبل 500 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در بازدید از یک شرکت تولیدی تابلوهای برق و گفت وگو با کارگران این مجموعه ضمن تبریک هفته کار و کارگر، پاسداشت مقام کارگر را موضوعی اعتقادی در مکتب فکری ما دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) به دستان کارگران بوسه می‌زدند. بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز همین نگاه را به جامعه کارگران داشتند و آنها را مبنای توسعه کشور می‌دانستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملیات وعده صادق و اقدام تنبیهی ایران علیه قدرت‌های ظالم و مستکبر بیان کرد: اگر امروز جوانان ما در کشور با اقدام سنجیده و قدرتمندانه خود در پاسخگویی به رفتارهای خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی سیلی محکمی بر آنان می‌زنند و تولید اقتدار می‌کنند، این اقتدار در سایه تلاش و مجاهدت جوانان و کارگرانی است که پای خط تولید در ابعاد مختلف کشور ایستاده‌اند.

وی مطرح کرد: به نظر من سوخت موشک‌هایی که بر پیکر استکبار فرود آمد و آنها و حامیان مستکبرشان را در کما فروبرد، ایمان و عزم جهادی موجود در کارگران بوده و این اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی ما در تولید و توسعه کشور یعنی کارگران و کارآفرینان است. در نظام تحولی، کارگر اثر بخش است و اوج آرزو، مقام و مرتبه مدیران ما هم باید اینگونه باشد که کارگر ملت باشیم. اگر کارگر، تولیدکننده و کارآفرین نباشند، اثر موشک‌های فرود آمده بر پیکر استکبار موقت است.

حسینی در این بازدید دستور اعزام هشت نفر از کارگران نمونه این شرکت به کربلای معلی با هزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صادر کرد.

کد خبر 6086919

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • مشاهده پلنگ در روستای مشهد دماوند
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه