Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بردسیر نسبت به اظهارات مشاور شهردار کرمان و عضو هیئت علمی این دانشگاه در مورد شهدا انتقاد کرد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسیر، حجت‌الاسلام میثم تارم در جمع اعضای تشکل‌های اسلامی بردسیر با اشاره به اینکه شهدا و خانواده‌های معظم آنها خط قرمز نظام جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: همانطوری که قرآن، اسلام و ولایت خط قرمز ما هستند، شهدای عزیز هم مدافع ولایت و خط قرمز نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا، خانواده‌های آنها، ایثارگران و جانبازان هستیم افزود: امنیت امروز نظام و موقعیت و مسئولیت اشخاص در این کشور، همه را از نعمت وجود این عزیزان داریم.

امام جمعه بردسیر با اشاره به دهن‌کجی برخی افراد در این استان به شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم گفت: شهدایی که با بصیرت و آگاهانه در سوریه جنگیدند، شهید شدند اما نگذاشتند داعش به این کشور و مملکت امام زمان(عج) راهش باز شود و به ناامنی بپردازد.

وی با یادآوری اینکه شهدا با نثار جان خود نگذاشتند داعش امنیت زنان و دختران این سرزمین را خدشه‌دار کند تصریح کرد: ما مدیون شهدا هستیم و هرچه به این شهدای والامقام ادای احترام کنیم کم است چرا که اینها از حرم اهل‌بیت(س) دفاع کردند.

تارم با ابراز تاسف از اینکه کسی در مقام یک مدرس دانشگاه و مشاور شهردار کرمان به کسانی که باعث افتخار و عزت این نظام هستند توهین کند گفت: چنین توهین‌هایی به مقام شامخ شهدا از طرف هیچ شخصی برای مردم مومن و ولایی کرمان قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه این شخص عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هم هست افزود: بیان این مطلب که ما به جوانان دانا و فعال احتیاج داریم و چه احتیاجی به جوانانی است که کیلومترها خارج از مرزهای ما کشته می‌شوند و به خاطرشان در خیابان‌های ما ترافیک و راه‌بندان می‌شود جای تاسف و تامل دارد.

رئیس دانشگاه آزاد بردسیر با اشاره به اینکه به خاطر حضور پر شور مردم در تشییع جنازه شهید گرانقدر مدافع حرم، این شخص ناراحت شده که چرا ترافیک ایجاد شده عنوان کرد: کاش همه ترافیک‌ها به‌خاطر حضور مردم در صحنه انقلاب بود.

وی با بیان اینکه باید افتخار کنیم که مردم اینطور در مراسم تشییع شهید والامقام حضور پیدا کردند گفت: چرا باید حضور مردم باعث نگرانی باشد و کسی بگوید ما به آنها نیاز نداریم؟

تارم با تاکید بر اینکه اگر آن جوانان غیور نباشند، هیچ جوانی نمی‌تواند اینجا آسوده درس بخواند تصریح کرد: زمینه درس خواندن جوانان ما را آنها با ایثار خود فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه این شخص گفته ما به جوانان دانا و فعال نیاز داریم گفت: دانا و فعال کسی است که با ایثار جانش رفته و برای ما امنیت ایجاد کرده و شر داعشی‌ها را از سر ما و کشورهای اسلامی کوتاه کرده است.

به گزارش تسنیم لادن تاج‌الدینی عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر و همسر مهران عالم‌زاده شهردار کرمان چندی پیش با اظهاراتی سخیف شهدا را مورد خطاب قرار داد که با انتقاد مردم و مسئولان مجبور به استعفای از سمت خود در شهرداری کرمان شد.

انتهای پیام/ش

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان