Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات نریمان‌ جهان مهاجم گسترش فولاد از دیدار با سیاه‌جامگان تا رویارویی‌ با تراکتورسازی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سامان نریمان‌ جهان در مورد دیدار با سیاه‌جامگان گفت:

بازی با تیم‌هایی مانند سیاه‌جامگان مشهد به دلیل شرایط قعرنشینی آنان در جدول رده‌بندی، بسیار سخت است. ما برابر این تیم مشهدی بازی سخت و درگیرانه‌ای داشتیم و چون شرایط‌ آنها در جدول خوب نبود برای کسب ۳ امتیاز بازی به میدان آمده بودند و در این وضعیت بازی سختی برابر این تیم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

تیم سیاه‌جامگان در این بازی موقعیت گلی نداشت و ما چند فرصت گلزنی به دست آوردیم و اگر خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک نماییم.

او درباره اخطاری که گرفت هم می‌گوید:

در میانه میدان بازیکن حریف روی من خطا انجام داد و به عمد من را زد اما داور این صحنه را خطا نگرفت و همین امر موجب عصبانی شدنم شد که خب بعد از آن به گرفتن کارت زرد منجر شد.

نریمان‌ جهان مهاجم گسترش که سابقه حضور در تراکتور را دارد در خصوص رویارویی‌شان با آنها در هفته بیست‌وسوم خاطرنشان کرد:

باید بگویم من بهترین روزهای فوتبالی‌ام را در تبریز و در تیم‌های شهرم گذرانده‌ام. از اینکه امسال دوباره به شهرم بازگشته‌ام و در یکی از تیم‌های تبریز حضور دارم مسرورم ولی خب شاید خاطرات فوتبالی من بیشتر مربوط به حضورم در تراکتورسازی باشد. من ۲ سال در این تیم حضور داشتم و بعد از جدایی از این تیم مجددا یک سال دیگر به تراکتورسازی برگشتم و با این تیم مقام های خوبی در لیگ‌برتر و آسیا کسب کردیم. با وجود اینکه اکنون بازیکن گسترش فولاد هستم اما امیدوارم همیشه پرچم تراکتور برافراشته باشد و این تیم جایگاه خوبی هم در آسیا و هم در لیگ کسب کند و هیچ گاه روزهایی که امسال با آن روبه‌رو بوده را تجربه نکند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!