Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@04:49:17 GMT

تقدیر شریعتمداری از اقدامات اصفهان در حوزه فولاد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۰۲۴۷

تقدیر شریعتمداری از اقدامات اصفهان در حوزه فولاد

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای از اسرافیل احمدیه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و همکاران وی برای اقدامات موثر و کارشناسی در جهت تکمیل زنجیره فولاد تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان، مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه پیام خود ضمن تقدیر از جدیت این استان در شفاف‌سازی عملکرد و جدیت در تعلیق مجوزهای راکد، خواستار توجه سایر استانهای کشور و جدیت در تکمیل زنجیره فولاد و ابطال مجوزهای راکد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام شریعتمداری خطاب به رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان که با شماره ۶۰/۲۴۶۱۴۵ مورخ ۹۶/۱۱/۵ صادر شده به شرح ذیل است:

جناب آقای احمدیه
رییس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان
با سلام
با توجه به گزارش شماره ٦٠/٢٢٢٢٩٢ مورخ ١٣٩٦/١٠/٦ معاون محترم طرح و برنامه در خصوص وضعیت توازن زنجیره فولاد و اقدامات مربوط به مجوزهای صنعتی بدینوسیله از جدیت و زحمات جنابعالی و همکاران در زمینه صدور مجوزهای فولادی در چهارچوب دستورالعمل ده رشته خاص کشوری به‌ویژه تعلیق مجوزهای راکد و حذف انها از جامعه آماری وزارتخانه، بمنظور شفاف‌سازی امار و اطلاعات تقدیر و تشکر می‌شود.

محمد شریعتمداری

شایان ذکر است رضا رحمانی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در مکاتبه ۶۰/۲۲۲۲۹۲ مورخ ۹۶/۱۰/۶ به مقام عالی وزارت، با اشاره به دستورالعمل اخیر این وزارتخانه در تکمیل زنجیره تولید فولاد و ابطال مجوزهای راکد آورده است: در سال‌های ۹۱ و ۹۲، مجوزهایی مغایر با توازن تولید و آمایش سرزمین صادر شده است که این طرح‌ها راکد و یا از پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردار نبوده است که مقرر شد، برابر بند ۶ صورتجلسه دستورالعمل شورای عالی معادن، مجوز اینگونه طرح‌ها ابطال گردد.
رحمانی در این مکاتبه با اشاره به گزارش استان های کشور از صدور مجوزها و میزان پیشرفت آنها و همچنین، ابطال و تعلیق مجوزهای راکد اورده است: بیشترین جدیت و همکاری جهت تعلیق مجوزهای راکد تاکنون توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان صورت گرفته است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه خواستار جدیت و تداوم پیگیری این معاونت و سازمان‌های استانی در راستای ایجاد توازن و تکمیل زنجیره فولاد و همچنین پالایش مجوزهای راکد و درحال اجرا شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است