Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@19:13:04 GMT

فیلم جنجالی ازدواج دختربچه 8ماهه !

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۰۳۴۳

فیلم جنجالی ازدواج دختربچه 8ماهه !

‍‍‍‍‍‍

خانواده یک دختربچه او را مجبور به ازدواجی کردند که خشم بسیاری از مردم را برانگیخت.

ایران آنلاین / در یکی از قبیله‌های هندی، خانواده‌ای دختر 8 ماهه خود را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند، تا طبق اعتقادات مضحک و عجیب‌شان، دختر بیچاره با این ازدواج از هر بلایی به دور بماند.

این ازدواج خشم عده زیادی از مردم هند را در پی داشت و خواستار ریشه کن شدن ازدواج های این چنینی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط کشتی آزاد در سالی که گذشت گفت: مهم‌ترین مسابقاتی که کشتی آزاد در سال گذشته پشت سر گذاشت، مسابقات جهانی بود که تیم ملی کشتی آزاد در آن مسابقات عملکرد قابل قبولی نداشت. در حالی که همه انتظار داشتیم تیم ملی کشتی آزاد نتایج قابل قبولی بگیرد. بعد از مسابقات جهانی تغییر و تحولاتی در رأس کادر فنی به وجود آمد که به اعتقاد من در آن مقطع زمانی وقت این تغییر و تحولات نبود اما به هر حال فدراسیون تصمیم گیرنده بود و هدایت تیم به محسن کاوه سپرده شد.

وی گفت: از زمانی که کاوه هدایت تیم ملی را برعهده گرفت اوضاع آرام شده و توانسته جو را مدیریت کند. هر کشتی‌گیر در مسیر خودش کار می‌کند. در چند وزن کشتی‌گیران سهمیه المپیک را کسب کردند و در اوزان باقی مانده کشتی‌گیران تلاش می‌کنند به سهمیه برسند. به نظرم کسب سهمیه در مسابقات آسیایی به مراتب راحت‌تر از مسابقات گزینشی المپیک است و همه کشتی‌گیران باید تلاش کنند تا در مسابقات آسیایی کار را تمام کنند.

کارشناس کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند کشتی آزاد با ترکیب کامل بتواند راهی المپیک شود، عنوان کرد: خدا را شکر الان شرایط تیم خوب است و به نظرم اگر این روند ادامه داشته باشد در المپیک می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند با ترکیب کامل به المپیک راه پیدا کند یا خیر در جواب تنها می‌توانم بگویم امیدوارم این اتفاق رخ دهد. کار خیلی سخت است. در وزن ۷۴ کیلوگرم چند کشتی‌گیر روس در آسیا کشتی می‌گیرند و شرایط سخت شده است.

محمدی بااشاره به اینکه بدترین اتفاق در کشتی آزاد مصدومیت حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور بود و در مورد آن عنوان کرد: متأسفانه مصدومیت حسن یزدانی به جایی رسید که او باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت. تا برگزاری المپیک ۸ تا ۹ ماه زمان باقی مانده بود و اگر او عمل جراحی‌اش را به تعویق می‌انداخت ممکن بود فشار زیادی متحمل می‌شد و کتف‌اش دچار بیرون زدگی می‌شد و آن وقت به طور کامل المپیک را از دست می‌داد. بنابراین نیاز بود که هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

وی گفت: خدا را شکر بعد از جراحی روندش رو به رشد است و تمرینات را کم کم شروع کرده اما تا زمانی که روی تشک نرود و کار کشتی را به صورت حرفه‌ای شروع نکند همه حرف‌ها در حد گمانه‌زنی است. خوشبختانه شرایط درمانی‌اش خوب پیش رفته و خودش هم باانگیزه کار می‌کند، مطمئناً با این انگیزه صد در صد به المپیک می‌رسد و شرایط ایده‌آلی پیدا می‌کند.

کارشناس کشتی آزاد بااشاره به وضعیت کامران قاسم‌پور گفت: متأسفانه آسیب‌دیدگی کامران پشت سر هم شده و بعضی وقت‌ها خودم هم از این بدشانسی تعجب می‌کنم. گاهی وقت‌ها وقتی یک بدشانسی پیش می‌آید این روند مدام تکرار می‌شود. کامران باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود، البته من هنوز نمی‌دانم تصمیم کادر فنی در مورد او چه خواهد بود و به کدام مسابقات اعزام می‌شود. تصمیم‌گیرنده نهایی کادر فنی است، کامران جز سرمایه‌های کشتی آزاد است و باید حفظ شود، البته آذرپیرا هم یکی از جوانان مستعد کشتی آزاد است که کشتی‌هایی خوبی می‌گیرد. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به نفع کشتی آزاد ایران باشد.

محمدی در پاسخ به این سوال که شانس کشتی آزاد را برای کسب مدال در المپیک پاریس را چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: من فکر می‌کنم کشتی آزاد در المپیک می‌تواند موفق شود؛ البته قطعاً انتظارات ما مثل مسابقات جهانی نیست و مردم هم شرایط را به خوبی می‌دانند، اما ما در چند وزن شانس مدال داریم و حتی توانایی کسب مدال خوش رنگ طلا را هم داریم. به نظرم این المپیک می‌تواند بهترین المپیک باشد و کشتی‌گیران نتایج خوبی بگیرند. البته کشتی‌گیران باید از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشند. ما توانایی کسب حداقل سه مدال را در المپیک پاریس را داریم.

کد خبر 6057076 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش! | تصاویر
  • فیلم | هدیه خزانه‌دار فتحعلی‌شاه به دختر گلش!
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم