Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران کشور گفت: اجرای طرح کاداستر معضل زمین خواری، کوه خواری، دریا خواری و تعدی برخی افراد به منابع دولتی را به طور کامل رفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی اردکانی بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاح کانون سر دفتران و دفتریاران خراسان شمالی با بیان اینکه قرار بود در کمیسیون تلفیق طرح کاداستر اجرایی بشود اما به علت عدم تخصیص بودجه در مجلس بازهم این طرح عقب افتاد، اظهار کرد: نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی به منظور تصویب طرح کاداستر می توانند نقش آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی اردکانی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن سازمان ثبت اسناد و املاک و دفاتراسناد رسمی در این زمینه ایران جز پنج کشور دنیا بشمار می رود.

وی با بیان اینکه طی امسال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ۸۰ میلیون سند را به ثبت رسانده است، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد این تعداد اسناد به صورت الکترونیکی انجام شده است.

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران کشور بیان کرد: وزیر وقت ارتباطات، سازمان ثبت اسناد و املاک را جزء سازمان های درجه یک کشور دانسته که این افتخار آمیز است.

دشتی اردکانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی عملا در سازمان ثبت اسناد و املاک اجرا شده است، گفت: پیش از الکترونیکی شدن ثبت اسناد، بعضا برای تهیه کاغذ به سمت چاپخانه های دولتی روی می آوردیم و حتی گاهی کمبود کاغذ سبب تعطیلی دفترها می شد.

وی تصریح کرد: امروز پس از گذشته ۳۹ سال از انقلاب اسلامی افتخار می کنیم که سازمان ثبت اسناد یکی از سازمان های پیشرو در زمینه الکترونیکی شدن است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد

ایسنا/البرز رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج گفت: سگ‌های بلاصاحب به دغدغه مدیریت شهری اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، جواد چپردار با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها و امکانات موجود، مدیریت سگ‌های بلاصاحب کرج را بسیار دشوار کرده است، اظهار کرد: معضل سگ‌های بلاصاحب و سرگردان تنها مختص کرج نیست و امروز به دغدغه مدیریت شهری در اغلب کلانشهرهای کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو مرکز نگهداری از این حیوانات در کرج و یک مرکز در فردیس فعال است که ظرفیت آنها قطعا پاسخگوی جمعیت سگ‌های بلاصاحب موجود نیست.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان ساماندهی کامل این سگ‌ها وجود ندارد و باید به سمت کاهش جمعیت آنها پیش برویم که سرعت دهی در عقیم سازی یکی از راهکارهای اثربخش است.

چپردار گفت: هم برای معضل سگ‌های بلاصاحب هم برای سگ گردانی در سطح شهر باید فکری اساسی کرد تا شاهد اتفاقات ناگوار و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت درختانی که باید در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهر جابه جا شوند، گفت: محور برنامه ریزی‌ها بر جابه جایی درختان است و به هیچ وجه تصمیمی برای قطع حتی یک اصله وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد