Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از برگزاری مسابقات ورزشی نشاط سالمندی در قلب تهران خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، مهرشاد الله ویردی توضیح داد: با هدف افزایش و تقویت روحیه نشاط و شادابی در سالمندان و ایجاد همبستگی اجتماعی در بین سالمندان بازی های نشاط سالمندی برگزار می شود.

الله ویردی با بیان اینکه برای افرادی که با این رشته ها آشنایی ندارند یک جلسه توجیهی برگزار می شود تا شرکت کنندگان از توانایی لازم برخوردار باشند گفت: علاقمندان جهت شرکت دراین مسابقات می توانند با ارائه کارت ملی به خانه های سلامت واقع درسراهای محلات منطقه حضوریابند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۹۳۵۲۴ داخلی ۲۱۶ تماس حاصل فرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: سالمندان سرمایه های زندگی هستند و باید در راستای نشاط و شادابی این گروه از شهروندان ویژه برنامه های خاصی را در نظر گرفت.

الله ویردی همچنین به برگزاری سلسه مسابقات ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: در بوستان های بزرگ منطقه همچون لاله، ایرانشهر و ساعی جشنواره ورزشی برگزار شده و سرای محلات نیز ویژه برنامه های خاص ورزشی را برگزار می کنند.

true برچسب ها : سالمندی مهرشاد الله ویردی ورزش همگانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود