Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی عصر شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: از منابع تخصیص یافته برای سال گذشته، 400 فقره تسهیلات بهین یاب در استان به متقاضیان پرداخت شد.
وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان قزوین دارای رتبه چهارم از نظر تعداد پرداخت و رتبه پنجم از نظر میزان مبلغ پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه درخواست متقاضیان برای دریافت تسهیلات بهین یاب در کارگروه های فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می شوند،افزود: برخی از این درخواست ها بدلیل مسایل فنی رد شده و بعضی نیز به دلیل پیگیری نکردن متقاضیان بلاتکلیف مانده است که این موضوع برای تعیین وضعیت باید توسط دستگاه های جهاد کشاورزی، سازمان صنعت،معدن و تجارت و میراث فرهنگی مورد رسیدگی قرار بگیرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تاکید کرد: پرونده های بسیاری در بانک های استان در مرحله پرداخت تسهیلات بهین یاب به متقاضیان می باشد و باید بگونه ای برنامه ریزی شود که ضمن پرداخت تسهیلات مصوب از اهداف پیش بینی شده عقب نمانیم.
حبیبی همچنین با تاکید بر نظارت دقیق بر هزینه کرد تسهیلات پرداختی به متقاضیان، گفت: سامانه نظارت بر پرداخت ها فعال است و مجموعه فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط باید به طور دقیق دستورالعمل های این سامانه را اجرا کنند تا براساس سیاست های دولت در راستایی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال حرکت کنیم.
6104**3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده طی امسال آغاز شده است گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت و همکاری مردم و با استفاده از پرداخت تسهیلات ساخت تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در  حال حاضر  ۲۵ هزار واحد از واحدهای نوسازی شده از طریق پرداخت تسهیلات ساخت  و با استفاده از ظرفیت های مردمی  در سراسر کشور آماده بهره‌برداری است که به‌ مرور  به بهره‌برداری می رسد.

آیینی اظهار کرد: امروز همزمان با سفر رئیس جمهور  به سمنان ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده به بهره‌برداری خواهد رسید که ۳۰۰ واحد آن در غرب استان و بقیه در شرق استان (شاهرود) خواهد بود.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های مردمی در نوسازی بافت های فرسوده از طریق پرداخت تسهیلات ساخت نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین برنامه های است که در دستور کار خود قرار داده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای